harlow.


har ni sett vad stor hon blivit... fick för mig att hon var en bebis.. okej jag vet att jag är inne på det här med barn nu men  men ...

julafton

gomorgon girls (and boys? ) vakna precis upp idag är det julafton! så pappa är nere å köper vörtbödet han glömde igår.. snart ska vi ha julfika med skinka och allt.. det är verkligen juligt här nu med mammi röd klänning och ljushjärtanet över bordet... snart kommer jenny, tage, willhelm och fredrik hit... så blir massa mys... 

fille ringer från stan..

vad var det nu igen du ville ha i julklapp?
rosett pannband i sammet
okej fixat
fiiiiillle
sen då vart kan jag köpa nästa?
svart data fodral monki. södra larmgatan
okej kommer hem om en stund


hmmm...

puss dea

16.43



När jag har som tråkigast på jobbet så kommer den här sköna killen in och säger hej!
Han visade sin coola pepparkaksborg han hade byggt på jobbet idag med hans barn, grymt snygg.


/ Nina


16.35

ja har ju då ingen kamera, får låna mammas varenda gång. och de är väldigt jobbigt eftersom hon hela tiden ska ha den. så nu måste ja verkligen skaffa en egen, speciellt innan åre. så ja tänkte önska mig en av min pappi,

frågan är ju bara vilken man ska ha? någon som har några tips?

ja funderar lite på nån av de här två..



/ nina

masquerade

ja har ju helt glömt av att lägga upp bilder från förra lördagen då ja va på maskerad hos carro&jossan.


/nina


åre trion.

här har vi den snygga åre trion plus lisa.

det kommer bli sjukt där uppe, hoppas vi ses där  :)


/ nina

me myself and I

mitt rum är kaos. jag hatar närdet är kaos det kan inte vara annat när man ska packa inför 5 månader.. men det är egentligen inget mot sista kvällen jag stod å hoppade på mina väskor när jag skulle åka till sverige efter ett år i usa... not funny.. fast nu är det värre, host 12 jackor ner packade.. ni vet ju hur pinsamt det kan vara att gå ut i samma outfit.. :P  men det har väl aldrig hänt er ;) haha
så från veckan som gått


sjukt vad jag älskar denna jackan..
köpt långa svarta vantar till i veckan finns på h&m 2 för en ;)





nyårs klänning? hitta den uppslängd på min garderob..
fixade till den med att ta av några längder paljetter..


millan och jag köpte spets capen som varit slut tok länge.
så himla fin.. kanske lite trött med spets men what a hell..

så vinterns snyggaste byxor? med vadderade knän perfekt för mig.

sen ren lycka öppnade ett fack på min vs väska.. inte haft den sen LA
 lipgloss från kitson och sephora låg visst där.. :D

nu ska jag vänta in mitt nattliga sällskap ;) ps weekday har 50 % på acne, minimarket, carin wester, the local firm, burfitt mm.. var där idag både acne och wester fyndades dock inte av mig.. utan mitt manliga sällskap..

gonatt dea

min stjärna.

man kan ju se hur många besökare bloggen har varje dag, och de är ju kul, men man har ju ingen aning vilka som kollar den, eftersom de inte är så många som kommenterar, tråkigt av er :P
men ja vet i alla fall att våran älskade vän sebastian läser våran blogg! ibland vet han saker före mig eftersom han har varit inne på bloggen.  
det va i australien som ja lärde känna sebbe. vi kom mitt i natten till ett jätte öde hotell i en liten "by", och så kommer han gående där på grusgången och ja känner direkt igen honom från kort hos dea. han är inte lätt att missa :P
han fattade först inte att ja va "den nina" som dea en gång hatade, och när han väl fattade de så kunde han inte förstå hur ja kunde vara så snäll, han trodde ju att den nina som dea hade pratat om va fruktansvärd! inte så konstigt eftersom ja vet en del vad dea sa :)

men här ni honom, min stjärna, den bästa, sebastian :)


hoppas du känner dig hedrad, haha.

/ nina

LL

i love this picture!!!

på omslaget i Harpers Bazaars decembernummer




/ nina

nice tree.

julen närmar sig och allt fint julpynt  är snart uppe. älskar de :)
om ni är i stockholm måste ni går förbi och kollla souks skyltning på drottninggatan och även nks årliga julsklytning.

här har ni min favorit gran som just nu visas  på hotel birger jarl.
lite annorlunda..



nina


hotell rwanda

sitter med mitt arbete om massmordet i rwanda sjukt hur något sådant kunnat händ så sent som 94.. varför gick inte FN... varför drog de sig tillbaka... hm..

se filmen.. hotell rwanda..... gripande


hmm..

http://hotchickswithdouchebags.com/


2.55



underbart klänningen ser ut som en 2.55


gonatt

time to pretend.



guu vad fin hon är den där m-k tänk kunde man se ut såhär när man ska å fika imorgon...


lyssnar på


/dea

it´s on.

här spottar vi inlägg men jag har ju lite att ta  igen på...

igår var en lycklig kväll.. jag drack varm choklad åt barkis med massa smör på och upptäckte att jag passar i min lilla svarta skinnkjol.. det var innan usa jag hade den precis innan,,.. den är sådär sjukt tajt att man precis får på sig den å eftersom jag råkade äta några extra oatmeal cookies i staterna fick jag inte på den.. men nu hahaha okej lite väl lycklig..

/dea


90210



ikväll kl 20.00 tv 400


/dea

Nils.



Jag är barnvakt någon dag i veckan. Jag älskar det. Bara man tittar på honom skrattar han eller ler han. Man blir sådär jätte mjuk i benen å vill bara pussa på honom. Hur kan man inte älska barn.


/dea

how to make sushi!



helt stört gott 42 bitar med philladelphia, avokado, gurka och crabstick.
å ja allt finns på ica.


/dea

(L)

lagerhaus? 99kr

its new


köpte massa fina saker i stockholm, bilder kommer givetvis. 

 den här skjortan köpte jag på beyond retro, och jag ÄLSKAR den!!!






/ nina

...


deas mamma kommentar: oj, nu ser ni likadana ut. :)

/ nina

julmarknad


har suttit på tåg från stockholm till göteborg i fem timmar idag, det sög! tur att jag hade min kära dator med mig , så jag kunde kolla på några hills avsnitt. vid stationen i kungsbacka hämtade mamma&mandis mig och så åkte vi på julmarknad på tjolöholm. jag har pratat i veckor om detta för mandis, fast de va inte så bra som innan, mkt besviken ! haha. 
men vi hittade en pysselhörna och gjorde en varsin smällkaramell.

bild kommer sen.

/ nina

my fur fur fur



pälsen alla har sett men vad gör det när den sitter så underbart fint på mig.. ;) stor och härlig ska den vara, folk har en tendens att köpa försmå  host host linn på paus..it dosen´t look so great on her..

Catarina och papi har gäster nu ska gå ut och joina dem å äta bakpotatis och stek.. ska träffa pojkvännen om en timme med.. måste köpa present till linda som har party idag! kommer bli grymt tror jag,, mc boots stor klänning med lite spets, mittbena, the fur och liten dior väska blir det..

hoppas ni får en trevlig kväll

puss dea

sorry for the update.

but sometimes I got a life..





idag såg jag ut såhär... finaste rutiga skjortan (present från Linda (L)) ska packas ner till åre.. tänk höga klackar, päls och min botkier baby ;)


dea

13.03

sitter med de vita bussarna historiska sak... sjukt tråkigt.. tur att min man hjälper mig..tvingat honom att läsa samma sak som mig för att vi ska kunna diskutera... mkt spännande gottfolk.. lägger in en bild på å pälsen sen men ni lär ju ha sätt den innan.. planer för helgen jobba fredag kväll.. linda och sahras 20 års fest lördag :D


puss dea

The Fur!

pälsen nina skrev om igår.. har jag velat ha som sjutton... nä vet ni vad jag kände lite att jag dog om jag inte fick den... vet ni vad min fina pojkvän överaskade mig idag på jobbet,, en för tidig julklapp. :D ni kan inte fatta hur glad jag är just nu. den är ju slut överallt! han lyckades å lyckliga mig! 

Tack älskling! 



/dea 


18.50

dea fråga mig för ett tag sen om de va verkligen va caroline winberg som va modell för lindex. ja va inte säker, men nu är jag det. såg precis lindex nya julkampanj och där är hon med. jag gillar den verkligen, mkt glitter och väldigt fin.



men vart är amanda? hon skulle vart här för länge sen. det är tråkigt att vara ensam!

/ nina

på toa.


Vet ni vad. han i den där gula skjortan där. han är så jävla bra. han är min bästa vän.
ibland undrar jag varför han vill umgås med mig. men då säger han för att jag är så jävla rolig.
tror jag. han står ut med alla mina ryck ni vet när jag inte får tag på vissa jackor å hej å hå.
han ska med till åre. fast någon vecka senare. dock har han inte lika bra lya som oss..
mohahahaha... förlåt. men han ska få sova över hos oss så ofta han vill. å inte bara det jag ska
baka sådant där stort pepparkakshjärta till honom med rosa glasyr på. som han kan ha på
sitt rum. för förra året var hans enda pynt en klädnypa(?) å snäll som jag är så stannar jag i Åre
under julafton så han slipper vara ensam. har köpt världens grymaste julklapp till honom som ska
hämtas imorgon, vill egentligen slänga upp en bild på den men det får vänta omhan skulle titta in.
just det jag skulle komma till borde han verkligen börja blogga härför han har så in i helvetes bra klädsmak
fast om jag känner honom rätt vill han inte det.. typ bögigt eller nått skulle han säga att det var.
men ska slänga upp ett par kort på honom. så sitter du där hemma med en hopplöst stillös kille
be honom då ta en titt på ludde å hans koftor, smala slipsar, vita skjortor, puffiga dunjackor, snygga jeans, marc jacobs bags, polotröjor... nä kille med snyggare stil är det svårt att få tag på. å det bästa när jag åkte till usa hade han snaggat hår å när jag var tillbaka var det långt.. det är något speciellt med killar med långt hår..

å nej han ligger inte längre inne med porr mustashen.


/dea

miami beach.

linda det finns ingen jag hellre hade spenderat året med. bäst var dock våra miami resor.

känns som det var igår.. eller förrgår.. kom du ihåg hur billigt det var med våfflorna men juice

typ dubbelt så mycket... jaja history.. ps jag ringde dig idag finaste ville prata med dig


love dea


bik bok.

missa inte att gå till bik bok på torsdag då det är 20 % på allt om du skriver ut sidan från bikboks hemsida

www.bikbok.se

(de är nått fel på min dator så ja kan inte länka, men ni fattar nog att ni ska gå in på den sidan ;)


/ nina

inga ord kan bli för stora..



dea

måste ha!

äntligen har den här underbara fakepälsen kommit i butik, ska ringa butiken imorgon och be dom hålla en till mig tills på torsdag när jag kommer till stockholm, ja hoppas verkligen att den finns kvar!
och på torsdag ska ja på vip-kväll med sofis mode på top shop i gallerian, 20 % på allt! vilken tur att ja åker till stockholm just denna helgen ;)




/ nina

my life

nu känns de som om ja har lite kontroll över mitt liv.
kommer jobba minst 3 dagar i veckan fram till jul på C, och säkert några timmar på Solhuset. så jag kommer klara mig ekonomiskt i alla fall. 
och härrom dagen ringde dea och berättade om denna grymma lägenhet i åre, och frågade om ja ville flytta in hos henne och malin, och ja kan ju inte bara tacka nej. dea har gett mig alldelles för många bra argument för att åka upp, fast dom ska vi nog inte gå in på här ;) så som de ser ut nu tar jag mitt pick och pack och flyttar upp mellan jul och nyår. tänkte stanna fram till mars och sedan va hemma några veckor och sen förhoppningsvis ut och resa igen! jag kan verkligen inte få nog! som ni alla säkert vet va ja ute i våras och reste, va i australien, singapore och bali, oh shit va kul vi hade!
den här gången vet ja inte alls vart vi ska åka, vet inte ens vilka som ska med, men förra gången bestämde ja mig ca en månad innan vi åkte så de förvånar mig inte om de blir samma sak den här gången :)
sommaren tänkte jag spenderar här hemma, jag och dea har ju redan bokat båstad i juli :)
och sist men inte minst så blir de dags att börja plugga till hösten, och förhoppnings vis blir detta i stockholm!
shit nu har jag ca 4 år planerade, men man vet aldrig, planerna kanske ändras helt!

/ nina


VS-08


Emma fanclub!

ligger här i sängen med emma vi försöker plugga går sådär eller har typ 2 sidor kar emma har 10 mohahaha... nää vet ni vad något as kul min emma har en egen fanclub som en trevlig dam som heter birgitta har gjort till henne. så himla kul, iblnad skriver emma till henne å berättar vad som händer i hennes liv,, typ träna plugga, träffar martino grejor... okej jag är lite lite avundsjuk för att jag inte har någon egen fanclub... så om någon vill får ni gärna starta en,, kan skriva ett mail till dig då å berätta vad jag är bra på ;) om inte tänker jag be mamma starta en vilket pepp liksom.. heja dig dea du är bra på allt kommentarer vill jag ha då näää fan jag kommer aldrig få någon men om ni vill kan ni gå å på min emmas fanclub å heja på henne istället ;D 

Emmas fanclub 






/dea


this is whats going on.

5 dagar senare... nej jag är inte död eller sjukt deppad... har bara såin i helvete mycket att göra att jag prioriterar bort bloggen då det ändå bara är tråkigt att känna ett måste men nu är jag tillbaka fastjag har så jävla mycke att göra..hmmm

så vad hände sen sist?

Jag och Malin ska flytta upp till Åre den 3 dec.. åker alltså den 2 måste kolla hur det ser ut med internet på tåget...hmhm... innan har det ju inte funnits.. men jag och malin brukar ändå ha super mysigt på våra åre tågresor...massor av godis, mat och dricka, + allpackning som vi alltid får panik över... så nu framöver kommer ni får se vad som händer och sker i Åre istället för göteborg.. ;)  just det lägenheten vi har haft sådan jävla tur.. hit å dit har det varit med massa boenden men nu bor vi tio minutersgångväg från torget i en 70 m2 stor lägenhet :) helt nyrenoverad med allt man kan tänka sig.. alltså kabeltv.. ;) så nu slipper vi köpa lift kort!
Sen ska vi börja våran 3 dagars utbildning för jobbet vi ska börja på 3 kvällar 16-21...  sen blir det jullov men malin åker nog hem för att fira jul med familjen men jag kommer stanna i åre då jag ska fira med min älskling. Sen efter jul kommer det å flytta in någon mer i våran lägenhet men det kan hon få ta å berätta om själv.. 
så lite update sådär.. men ska försöka ta å fortsätta skriva.. :)



vem fan tog bilden?

79,50 H&M

rosetten jag prata om från bik bok

snowboard upphämtad från källarn

måste köpa nytt underställ. (klippt sönder mina på akuten :P)




puss dea

nice dress.



dea

smashbox till sverige!

från och med nästa år kommer man kunna köpa smashbox i svergie :) kommer ha egna diskar på åhléns. 
så nu behöver man inte beställa på internet nått mer, väldigt bra tycker jag!


/ nina

parkan.

ser att nina ska på parkan på fredag kanske.. ses där då nina, girlsen å jag ska med dit å göra dans golvet osäkert... hahahaha... gud va jag älskar det uttrycket ;D

black.

okej jag orkar inte ta kort på det men,,, köpt ett jätte fint stort hårspänne från bik bok i from av en lack rosett, kostar 40 kr och är super super fint..litet tips bara

puss och gonatt.


dshm?

än så länge är det bara tisdag, men resten av veckan är praktiskt taget full! 
-jobb
-träning
-shopping
-tjejmiddag
-utbildningsmässa
-maskerad



på fredag är det tjejmiddag hos S och självklart blir de utgång sen. frågan är ju vart vi ska gå? tycker att DSHM på parkan låter ganska bra, blir väl säkert de som de flesta utgångar :) hoppas bara att ja inte blir slagen med batong av killen i baren eller blir utskälld av vakten i kön för att han trodde jag skulle betala :) 

och jag ska inte försöka komma med på några kort, slutar aldrig bra.



/ nina

20.58

såg att någon undra var väskan nina hade köpt med nitar var ifrån.. har en likadan, den är från gina tricot.. finns även med silver nitar den har ett långt svart band man kan sätta på med ;) 

såg att min rosa odd molly halsduk gått sönder,, förstår inte hur..? man blir så himla ledsen när något som man tycker om så mycke går sönder.. :( speciellt om man fått det av sin älskling..



dea

gratiskläder.se

hej sötnosar.. sitter med historian men ska snart ner på stan typ.. nu rättare sagt.. hur som hellst tycker jag ni ska bli medlemmar på gratiskläder.se för att samla ihop poäng till just det gratis kläder. man besöker olika hemsidor å sen får man poäng till kläder på olika ställen..

lätt som en plätt ;O)


puss dea

underbara söndag.

gomorgon.. känner mig lite lite tung idag kan jag säga... sitter i köket å äter ost,, konstiga dagen efter cravings.. igår jobbade jag på ultimate fighting.. ni vet män som slåss i bur... helt stört..  hem och bytte kläder å sminkade mig och drog hem till sebbe&fillen  satt där en stund natta kom förbi men drog hem när vi åkte till queens.. var där till tre,, sen skulle det bli efter fest.. man jag kom på den smarta idén att dra till valand istället, idiotiska jag.. var där till halv fem sen ringde jag så pappa kunde hämta mig :) snart ska jag ner till jobbet igen...puust... måste ner till stan å köpa farsdags present med.. å kanske lite sushi... å underbara insideout philadephia rols haha


puss så länge



15:14

fan vad jag inte kommer någonstans i mitt pluggande.. springer bara omkring å gör allt annat ...
typ att skriva inköpslista vad pappa skulle handla..

pepparkaksdeg
hamburgare
prinsess pasta (det blir såmycke roligare att äta)
baguetter
brämhults juice
glass

yummi! 


  två timmar kvar tills jobbet tänkte hinna ner till stan å köpa farsdags present verkar gå sådärmed det men får skynda mig..    å nej banta är inte riktigt min grej..


pusssss dea


trash.

gomorgon allesamans! vakna för precis... är helt sjukt trött jobbade till halv 1 igår men kom inte i säng förens vid tre... vad jag gjorde de timmarna är för mig ett mysterium eller var tills jag vaknade å såg alla mina kläder på golvet vilken idiot kommer på,, men jag kanske jag ska prova vad jag ska ha på mig nästa helg..? fan ta mig som är så jobbig




dålig bild på klänningen den är i ryshat tyg, å halv tajt,, lägger upp en bättre bild sen
ska ner å äta frukost nu
puss dea

nytt



denna söta väska såg jag i sofis mode för kanske en månad sen men då fanns den inte i butik ännu. och ingen kunde svara på när den skulle komma in. så jag hade helt glömt av den tills jag såg den i butik, va bara tvungen att köpa den.

föresten så har jag äntligen bokat tågbiljett till stockholm den 20 november. har inte vart där sen i juli, saknar ju mitt stockholm! ska bli så kul att få träffa P&V och även shoppa en hel del. hoppas också att jag får se M nya lägenhet vid hornstull, fick ju erbjudande att flytta in hos honom om ja ville, men ja föredrar nog pappas trea mot hans ettta ;)

ska äntligen ha min första lugna och vita helg sen hmm.. januari? det är trots allt bara fredag men ja tror ja kan hålla mig hela helgen :) ikväll ska jag och lisa laga middag och efterrätt och kolla på the notebook, en av världens bästa kärleksfilmer! 

vad ska ni göra ikväll?!


/ Nina

face

1. kiehls eye makeup remover, lätt att få bort mascaran och svider inte.
2. kiehls faceial cleanser, tar bort sminket perfekt
3. kiehls cucumber toner, grym och känns inte "brännande" eftersom den inte innehåller alkohol
4. clarins dagcreme, helt okej, dock lite för mkt lukt..
5. clarins ögoncreme, också helt okej
6. nattcreme, bra men väldigt konstig konsistens
7. elizabeth arden 8-eight hour cream, bästa produkten, har precis tappat bort mitt läppbalsam från samma men tuben går lika bra
8. smashbox photofinish primer, håller kvar sminket hela dagen


/ nina

veckans

har ju inte bloggat så mycket, så ja har några outfits samlade.



/ nina

hair


1. revlon inpackning som dämpar gula färgtoner. använder den istället för silvershampoo som sliter väldigt mkt på håret, grym!!
2. redken anti-snap, luktar jätte gott och pefekt för slitet hår
3. got 2b hårspray, helt ärligt så är de inte speciellt bra men de luktar sjukt gott i alla fall.
4. lee stafford dry shampoo, bästa produkten för att fett hår.
5. redken blonde glam shampoo, bra för blond hår
6 redken blonde glam conditioner.


detta använder jag just nu, men håller på att uppdatera lite, ska tex köpa ett spray för att ha innan man plattar och ett glansspray från tigi.

/ nina

givemethefur.


HJÄLP!

jag behöver hjälp. har en historia uppgift som går ut på att berätta om 5 samhällsutvecklingar som har påverkat mitt liv, än så länge har jag komit på internet och mobilen... behöver dock 3 till..? vad kan det vara någon som komerpå något?


dea

the city.



För alla er the hills fans 29 december börjar mtv sända Whitneys egen spinoff... Hon bor nu i New York och ska jobba för Diane von Furstenberg.. tror det kommer bli en riktig succé W lär bjuda på en hel del oemotståndliga outfits . längtar!

/dea

10:32

hej hej snyggingar!  sitter i min säng å försöker skriva mitt historiaarbete går sådär bra... men men borde nog koppla ner mig från internet.. japp något händer i helgen vad det är återstår att se.. slänger upp lite bilder sen efter pluggandet ska ner till bibban å hämta en bok och titta efter vinter skor til L.


puss dea

ute?

har inte bloggat på ett tag som ni kanske ha sett, men ja har inte orkat..
jag såg att dea hade skrivit att de skulle hända något nytt i slutet av veckan i bloggen, vad det är har ja ingen aning om.
kanske blir ja utslängd från bloggen? hmm.. återstår att se

/ nina

dagens.



fan va jag misslyckas när jag försökte se sådär förförisk ut på bilden,  men känt mig lite förförisk idag ändå, gjort en himla massa trevliga saker idag frukost kondis, å sen sushi middag på naam, å var uppe på introduktion hos min lärare, å hon tyckte jag var så sprudlande glad att jag gjorde hennes dag, tänk om jag kunde gå runt å göra folks dagar bara genom att le.... ååå va härligt.. kan kanske också varit min lilla tyll ballerina kjol, eller min rollingstons t-shirt som gjorde det... you never know.. ;)

fan malin kan du se till att bege dig hem. du är så sjukt saknad här hemma av mig!

kalaskjolen!


såhär såg jag ut när jag begav mig till condeco imorse för frukost med millan å massa andra tjejor ... sen blev det tidningsbibloteket och lite shopping med natta. som för övrigt ska på bio/blind date idag.. klädångest.. kan avslöja att det blev min grå/rosa/bruna stickade tröja.. hon kommer charma byxorna av honom i den ;) you go girl! hihi


nu är marcan packad, ni vet den som jag gav bort i jag har varit borta i ett år present till L. kan ni förstå vilken snäll människa jag är som köpte en marcan big tote i present. för det kan inte jag ;P haha jaja nu ser jag ut såhär när jag beger mig till nästa partaj. eller partaj å partaj.. visst låter det mycket härligare man säger det är nästa träff... hmm.. lika som pjäser istället för urtråkiga högklackat.. aa ni fattar nä nu får jag skynda mig..


ps natti om jag får färskpressad juice och nybakade scones kommer jag till på frukost ,, need to talk as usual... btw.. i slutet av veckan kommer det hända något sjukt kul med denna bloggen + en till blogg å en mkt trevlig ny urläcker björn kommer dyka upp ;) hihi  äää nu ska jag åka till kalle å kolla om det finns någon tårta kvar, har ju kalaskjolen på å allt..

love dea

monki säljer dior.



var på monki idag. la ifrån mig min stora dior väska på en liten pall när jag skulle kolla in något plagg.. 3 sekunder så var någon framme å peta på väskan..
jag ;uräskta vad gör du?
tjejen; jaaaaaaaaaaaaahhhhha vad det din väska?
tjejen; den ville ju jag köpa.
jag;sen när säljer monki dior.?


Krämer.



Nr 1. Heavenly Body Victoria´s secret. Fast mina sisådär 54 kilo så  prioritera jag denna halvliters flaska från vs, underbar doft finns i hel serie betäll på hemsidan.
Nr 2. Beauty Rush i doften Candy Baby, tycker den är absolut godaste BR doften, vissa andra luktar mest hallon vodka.. hmm
Nr 3. Kiehl´s Creme de Corps. Alla modellers favvo kräm. Man blir super mjuk, kan användastill både ansikte å kropp.
Nr 4. Clarins Beauty Flash Balm. Stramar upp ansiktet, jätte skön kräm som lätt smälter in.



you are to young.

fb message
Today at 3:58pm
så tråkig du är istället som inte accepterar min vän förfrågan. liksom varför inte bara acceptera tråkmåns? puss :)

antaglien för att du stalkade mig med 38569594949 samtal. och sen stalkade du  linda men 284358345883383839. och sen ringde du min chef. 
that´s why.
 

jagharetthelvete.


det finns ovanpå min garderob, alla saker som har varit dumma mot mig åker upp, typ singstar spel, (nej jag har aldrig förlorat) :P

Hårspecial.



Det där med hårprodukter är ju en hel vetenskap, att prova sig igenom alla produkter innan man hittar sina favoriter tar ju åratal. Så jag tänkte göra det lite lättare för er och berätta om vilka jag har fastnat för och jag kan lova jag har provad mig igenom en hel del..  Men just nu så står dessa på in hylla.
Nr
1. Schwarzkopf göt2b crazy sleek, använder jag innan jag plattar håret, bra med sprayflaska håller jätte länge.
2. Matrix Biolage smooth thérapie, gör håret jätte mjukt, skyddar även det mot platttången
3. Bed Head Tigi Superstar, används innan man blåser håret, för extra volym.
4. Bumble Bumble Surf Spray , spraya i lite och du slipper den där volym lösa, just tvättat håret känslan.
5.Lee Stafford Dry Shampoo, luktar helt gudomligt,  dock bäst för blondiner då det är vitt, men jag sprayar i underhåret, massa volym!
6. Osis dust it, klassikern som mamma skickade till mig i USA, fanns inte att få tag på, sjukt skumt, volym pulver som jag aldrig skulle kunna leva utan(!)
7. VO5 hårspray, Alltid något som byts ut på min hylla,  just nu vo5  funkar bra, okej stadga.


Jag vet shampoo & balsam är inte med men jag anväder tigis brunett godess med smörkola doft, yummi. ;) och hemma hos min love står burts bees, hallon shampoo..  får bli tvål special med någon dag ;)

puss dea


nicole.



min data dog någon gång under dh... lite tråkigt är att jag redan sett alla avsnitten när de gick i usa.. men men får ladda ner den gamla säsongen jag missa förra året.. tänkte börja skriva lite mer om vem jag var å allt det där,, vet att det finns massa nya läsare :D weeei! men innan det så får ni en hårspecial, tänkte berätta vilka produkter jag använder, å imorgon kör vi på hudkrämer, sen dofter, sen aaa ni fattar nu ska jag ligga i så ge mig 5 min så är inlägget uppe ;)


ps
millan vill du fika imorgon? måste ha pluggpause tänkte jag, å vet att du med behöver det ;) ringer dig

puss dea

081104

hejhej. sitter i soffan å ser på betty. tänkte ladda upp lite bilder men mappen försvann.. ! jag  förstår inte jag ladda upp mappen hade den här igår men nu.. hardet tydligen sugits in i datan på något knasigt vis...fattar inte riktigt hur men ska försöka leta upp den för den kan väl inte vara borta... idag har det intehänt mkt alls.. eller inget värt att nämnas.. imorgon blir det bättre. ska försöka skriva mitt historia arbete, ska handla om min historia de fem händleser som påverkat mitt liv, än så länge så har jag kommit fram till dessa

-jag fick en lillebror, utan honom skulle jag nog vara mer egoistisk, med syskon lär men sig som sagt att dela.
-jag får bokstavligt mitt hjärta krossat,  å  nej inget vi går inte in på det idag.  
-jag flyttar till usa




jag och världens finaste människa Linda i Miami



updatear mer sen pusss ska leta efter mappen nu ;)

18:55


min vecka.




förlåt för en kass kass blogg vecka.. utan några inlägg... förra söndagen tog jag mina saker å åkte till hälsö å blev kvar där tills i torsdag, (moster M var i kina),  tog hand om mina små kusiner, även idag  har jag passat nils fast hemma hos mig.. världens bästa jobb kan det vara ! blev inte så mkt outfits denna veckan då allt mest bestod av stora stickade tröjor..  sen blev det torsdag kväll jobbade på lena och orup, å såg ut såhär..



på fredagen så gick jag och kollade på lena och orup med mamma, pappa och Josefine..
efter det bar det av till chez... vilket har gått ner sig som fan.. nä bojkott på chez.. träffade upp natta, markus, jonathan, ludde, oliver m.fl... drog vidare till modesty... tappade dock bort natta på vägen, hon slutade på razzia.. hmm.. aja när jag kom hem från trevligheterna såg jag ut såhär..
 
fin fina details, spetsaxlar och djup vringning



och detta är vad jag jobbar med nu.. min garderob rensar bort ännu mer sommarkläder, packar åre grejor å sådana bra grejor..


puss hörs sen dea

RSS 2.0