this is whats going on.

5 dagar senare... nej jag är inte död eller sjukt deppad... har bara såin i helvete mycket att göra att jag prioriterar bort bloggen då det ändå bara är tråkigt att känna ett måste men nu är jag tillbaka fastjag har så jävla mycke att göra..hmmm

så vad hände sen sist?

Jag och Malin ska flytta upp till Åre den 3 dec.. åker alltså den 2 måste kolla hur det ser ut med internet på tåget...hmhm... innan har det ju inte funnits.. men jag och malin brukar ändå ha super mysigt på våra åre tågresor...massor av godis, mat och dricka, + allpackning som vi alltid får panik över... så nu framöver kommer ni får se vad som händer och sker i Åre istället för göteborg.. ;)  just det lägenheten vi har haft sådan jävla tur.. hit å dit har det varit med massa boenden men nu bor vi tio minutersgångväg från torget i en 70 m2 stor lägenhet :) helt nyrenoverad med allt man kan tänka sig.. alltså kabeltv.. ;) så nu slipper vi köpa lift kort!
Sen ska vi börja våran 3 dagars utbildning för jobbet vi ska börja på 3 kvällar 16-21...  sen blir det jullov men malin åker nog hem för att fira jul med familjen men jag kommer stanna i åre då jag ska fira med min älskling. Sen efter jul kommer det å flytta in någon mer i våran lägenhet men det kan hon få ta å berätta om själv.. 
så lite update sådär.. men ska försöka ta å fortsätta skriva.. :)



vem fan tog bilden?

79,50 H&M

rosetten jag prata om från bik bok

snowboard upphämtad från källarn

måste köpa nytt underställ. (klippt sönder mina på akuten :P)




puss dea

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jaa där fick jag veta mer av att läsa än att prata med dig om jobbet. Verkar bra!

Hmm lutar på att jag åker hem över jul, har ju inte vart hemma så mycket. Men får se!

Ska bli spännande å se hur tågresan upp blir detta året, haha. Skönt att vi slipper köpa liftkort. Känner inte att jag vill lägga pengar på det, det går nog lite bra filmer och så..och serier;)

Snakkes! puss

2008-11-18 @ 16:13:31
URL: http://dreamliveloveit.blogg.se/
Postat av: dea

ja 4000 är ju lite saftigt när man har kabeltv ;) haha nä vet du vad se till att komma hem så vi kan planera :) pratar med på skype sen hoppas jag om det inte sprakar för mycke pussssssssssssssss

2008-11-18 @ 16:53:30
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0