15:18

Ashley Olsen Pictures

Ska iväg och jobba om en stund på lena & orup.  Är helt slut efter veckans barnpassning. Helt helt slut. Kan inte förstår att jag passat barn i över ett år. Fast när man har de tillräckling länge känns det ju som änns egna.. nästan.. kan komma på mig själv med att prata lite för mycket om mina små troll.. alla små saker.. nä det är allt för jobbigt att tänka på, saknar dem så finns inget finare än när A sa att hon älskade mig mest av allt.. mer än någon annan ny nanny hon skulle få... men man vet ju att nästa kommer säkert få höra samma.. eller...nä. nu ska jag dra på mig någon svart klänning och göra mig redo för jobb.. dock måste jag förbi stats bibloteket för att låna en bok.. mvg på naturkunskapen.. de lönar sig att plugga ;) 

och visst var olsen oklanderlig på bokreleasen, snyggt med vit krispig(?) skjorta, svarta skinnbrallor och mocka pumps.
puss puss dea

Got Milk?

Heidi Klum Pictures

Ni har säkert alla sett got milk reklamerna(?) USA svämmar iallafall över av dem. Alla kändisar har varit med eller ska vara med.. Så enkelt är det men.. vad hände med Heidis reklam? Okej hon är från tyskland, tysk dräkt å landskap.. men reklamen ser snarare ut som en reklam för porr film..  

it´s all about the square.



Nicole Richie Hates Swedish Tourists.



"Nicole Richie was leaving the Charlotte Ronson after-party in NYC the other night when a Swedish tourist started taking her picture. A witness told Page Six that Nicole handled it the Kanye West way. The witness said Nicole shouted at them, "I'm not an animal," and then she "jumped over the velvet rope, ripped the camera out of the girl's hand, and smashed it to the ground."



last night.


favvo skor?


/ dea

dagens.. någon dag



/dea

olsen hos oprah.

checka.


/dea


söndag.



nu ska jag och min love gå ner till köket och baka scones. yummi .regnar här i stan gör absolut inget då kan vi vara inne å mysa hela dagen.. söndags ånget någon? älskar att slippa ha sådan för att man var ute å slog pjäserna i taket..
igår varjag istället  hos lisa å kollade film sen  hämtade jag love åt pommes bricka med räksallad å åkte hem.. å nu underbara söndag tillsammans. kan nog inte finnas något tråkigare än att vara själv på söndagar.. jaja nu ska jag dra mig någon juicy overall å gå ner..


ps lägger upp outfit pic från igår kväll efter frukost.

puss dea

18:32

Hej babys! Varit en riktig dag på stan idag. Först sushi lunch på stan med Ludde & Jonathan. Där mamma titta förbi.. Hon var på jakt efter något att ha på sig ikväll.. tyvärr hitta hon inte det men hon hitta... min nyårsklänning hon drog på sig.. Lycka för henne att ha en dotter med samma storlek.. Sen träffa jag Josse, gick igenom alla stora affären h&m, zara, monki..på alla ställerna.. sen var det upp på cove, å raglady.. Hitta något väldigt trevligt. som hänger i min garderob.. mamma kommer få spader men men mamma den får plats (nästan) i min garderob och den runierade inte mig ;) Sen mötte jag upp Millan. Äntligen! går på tok för länge mellan våra möten.. Så vi gick å tog en smoothie på condeco.. sen bar det av hem för mig köpte en veckorevyn... slö läsning... fan vad dålig den är... Hur kan man misslyckas så mkt..med en tidning.. tacka vet jag teen vouge och us weekly.. aja nu ska jag köra mamma å deras vänner till ruckmans. ses snart.

puss puss dea


paris, kate and I

image1493

För er som undrar så är det mqs nya designer kollektion, 50 60-tals inspirerad..checka deras alexander wang kopia till kuvert väska.. med dragkedjor.


/ dea

19:23

hej hej. så skönt att kursen är över dock vet jag inte hur det gick.. tog jätte lång tid... sen hem mötte jag L på stan kollade lite efter paljett västn på zara men hade tydligen varit slut jätte länge... nu ska vi iväg ut å äta pappa fyller år. fick en skjorta av mig vit/röd rutig.. lite svårt att hitta på något kul till honom... aja nu ropar de puss dea

gårdagens köp



Va på Bellbox på Freeport igår och köpte den här inpackningen, Revelon 1002. Ska tydligen ha samma effekt som silvershampoo men som inte sliter på håret över huvud taget. Ska testa den imorgon, så sen får ni veta hur den va.

nu måste ja verkligen fortsätta jobba, slutar om två timmar, helt underbart!! :)

puss&kram
/ nina

tre favoriter från nelly

www.nelly.com


/ nina

11:29

hej förlåt för kasst bloggande! ska alldeles strax springa iväg till mitt sista natur prov.. önska mig lycka till! om jag får mvg nu så får jag det nog på kursen annars... inte ush prestations ångest... blir nog klar vid 4 -5 så sen är det en vecka tills nästa kurs skönt!


ha en bra dag puss dea

lika?





såg det här omslaget med Victoria Beckham och sen bilden på min kompis Linn, är dom inte lite lika?

/ nina

10.40



Så här såg jag ut när jag åkte hemifrån halv åtta imorse.

/ nina

hjälp

den 15 november är det C och J avskedsfest och de ska va maskerad.

har ni några förslag på vad man kan klä ut sig till? måste ha massa hjälp!!

/ nina

november

va lite höstdeppig för någon vecka sen, men nu känns allt mycket bättre. ja tror att varenda helg i november är planerad. kommer bli sjukt bra!

30 okt-2 nov Oslo
7-9 nov Stockholm eller fira C som fyller 21
15 nov Avskedsfest för C och J
20-23 nov Stockholm
28-30 nov C sista helg, tokfesta!

/ nina

dea?

vart är du dea?!


karma

ska snart iväg och fika med carro på karma. alldelles för länge sen vi sågs nu! och såklart ska även hon lämna mig och åka till australien :( likadant gjorde erica&lollo för en månad sen, och ja saknar dom varenda sekund! kanske gjorde jag ett misstag att inte åka med, men men ingen idé att ångra sig nu.


fina carro :)

/ nina

whyred



har gillat kombination med jeans och skinn ganska länge nu, och just de här jeansen med små perfekta lappar vid knät är grymt snygga!
whyred
1600 :-

/
  nina

?



Kan ni se vem det är?

Helt ärligt så tog det ett tag innan jag såg att det var Chace Crawford.

/ nina

satc.

igår kom mamma hem med satc dvd:n, hon hade hittat den på elgiganten för bara 99 kronor!



skulle inte tacka nej till den fina skolådan, som kostar 549 kronor.


/ nina


Burberry


Klockrena outfits av Erin Wasson och Kate Hudson

/
nina

triss.

jag bara älskar de här skorna, de två första från fendi och de tredje paret från gucci.
försöker hitta något liknande som stövlarna, men helst i svart. någon som har sett några?



/ nina

fakefakefake.



går omkring och är lite sugen på den svarta fake päls jackan från monki prova den i helgen.. så himla fin mysigt med luva på. perfekt för min åre vinter.. får se om jag ska slå till, har dock 2 st andra pälsar,,, eller mammi har.. ååå vad jag inte kan bestämma mig... kan ju sluta med att alla har en vilket hade varit tråkigt men risken finns ju.. nina är inte du med sugen? ;)

/ dea

någon som vet?

jag visade innan idag ett par paljett leggins, och ja har hört att de kan finnas liknande på topshop, är det någon som vet om de stämmer? isåfall är ja sugen att åka dit imorgon.

/ nina

dagens köp



/ nina

h&m kofta

jag vet att de inte är världens bästa bild, men någon som har sett den på h&m? 498 kronor.



/ nina

oh yes

känns lite uttjatat med ett par vanliga svarta leggins. roligare med detaljer, tex, dragkedja eller varför inte ett par i paljetter?
dessa är från DAY BIRGER ET MIKKELSEN




/ nina

jag drömmer om en...pälsmössa!

är som vanligt ute efter något jag aldrig kan hitta, har fortfarande inte hittat den perfekta koftan som ja har letat efter i typ en månad...
men nu är det dags för den perfekta pälsmössan, jag vet i alla fall vilken typ ja vill ha, antingen äkta eller fejk, bara den är perfekt!



vad tycker ni om pälsmössor? nått att ha?

/ nina

Rachel z.

Sett Zoes serie? inte? finns att ladda ner här!



/dea


nylon november



 har ni sett  att Paris frontar nya nylonomslaget ..känns sådär hett,, å sådär snyggt..

bättre var det förr ;)




dea

ashley.


exakt såhär hade jag velat se ut när jag trippar ner till stan om några timmar,, får ta å rycka upp mig sitter i samma kläder som igår och med otvättat hår. jaja  det kunde ju varit värre..? sa försöka plugga nu...

puss dea

glittriga ballerinas.




världens sötaste ballerinas är för små för mig, köpte 37.. varför liksom? så nu kanske det finns någon annan de kan göra lycklig?  150 kr.  maila på ; [email protected] eller skriv en kommentar
dea

billig lösning

såg bilden på deas ursöta smyckeshängare, men jag har dock inte råd och alldelles för mkt armband som ligger och tar massa plats i min låda. så min lösning så länge får bli den här, vet inte riktigt vad ja ska tycka.




nu ska ja träna!!

/ nina

im in love!


/ nina

fint på zara.

ugly betty och DH.. å härlig popcorn kväll :)
bra att ha blus från zara 300 kr




dea

17:57




Det är svin kallt på våran övervåning 3 par strumpor dubbla tajts och stickade koftor...burr.. vet inte riktigt varför men kanske är något med att det varit en vind en gång i tiden.. försöker plugga går ine vidare idag heller.. men fick tillbaka förra provet idag 78 av 79.. så lite motiverad känner jag mig.. nästan.. ska ta å kolla vad som går på tv ikväll...


puss dea


tylösand




/ nina

halmstad!

Några härliga bilder från våran helg i Halmstad!



/ nina


höstens bästa köp.



mörkgrå daniella dress.


/dea

skjortan.


nina letar du fortfarande efter snygg stor jeans skjorta?
In case så hittade jag en på topman, dock inte min.. men min inneboendes. ;)


/dea

new shoes

 same as nina.. nr 4 in line.



/dea

rosa.

förlåt underbara läsare för att jag är lite väl dålig på updates men ni ändå är kvar (L) Äntligen så har jag min cyber shot fungerades. så nu blir det bild regn framöver.
så senaste inköpen, rosett väska monki och min söta smyckehängare från Iems (danskavägen)



så nu får jag plugga lite mer så updatear jag sen,,,


puss dea

sorry, about the update..

this is what I do... 




puss dea

my day

thaimat nr 9, ösregn, naturkunskap, jobb, stepbrothers, csi.

give  me miami.


.

womenizer.



bättre har det ju varit.

fakefur.



titta vad bikbok har fått in.. man slutar aldrig förvånas,, först ninas urfina kavaj nu dessa.. det artar sig!

/dea

nytt från Elizabeth & James.

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
söta klänningar visades upp vid invigningen på Sefridges i London.



dea

olsen boken



kommer ut om ca 2 veckor. funderar på att klicka hem den, ställa sig i kö kan man göra på amazon



dea

min älskade räv

har äntligen tagit fram min fina pälskrage som jag tänkte ha på mig igår, men bytte i sista sekund till mina gosiga halsduk.


/ nina

sms

de här fick jag igår kväll av en hemlig person efter inte ha svarat på förra sms om jag ville sova hos personen.

"Speciellt när du har chansen att åka miljöbil hem imorgon. Ps jag har vindruvor!

Vet inte om jag blev speciellt övertygad..


/ nina

blogghysteri

igår träffade jag äntligen dea, gick runt i stan en stund och sedan hem till hennes otroligt fina lägenhet, är väldigt avundsjuk.
ja och dea har börjat se nackdelar med blogghysterin, såfort nån "trendig" person visar nått nytt plagg på deras hemsida så försvinner de direkt från affärerna. va ska man göra? stå och hänga på låsen på butiken? som igår tänkte ja kolla på koftan som elin kling visade i sin blogg för någon vecka sen, hittade den såklart bara i skrikorange, den gråa som ja ville ha hade tydligen tagit slut så fort den hade kommit in, hur kul är det då?!

men i alla fall fick de här snygga skorna följa med mig hem. therese sa på allvar efter att ja hade visat dom för henne, "nina, jag är rädd på riktigt över hur många skor du köper" äsch, ja måste ju ha nått på fötterna :)
                                            

/nina

mitt rosa rum.

har precis städat lite i mitt rum, kan inte fatta hur en människa kan ha så stökigt rum som ja hade. 
ikväll är det myskväll hemma hos Lisa&Patrik, tyvärr verka de bli värsta pardejten, så jag är glad att dea kommer, så ja har nån att mysa med :) 



igår va ja&tess på tjejmiddag hos Pernilla som fyllde 21 år. Jättegod och mysig middag och sen kom Wille&Joel och förfestade med oss. Och sedan drog vi till Park Lane, vi va där vid 12 då de inte brukar va nått folk alls där, men igår va det helt sjukt mkt folk! 
Ett tips på vad du aldrig ska göra på krogen, blås aldrig ut ett stearinljus från 5 cm håll och ha ögonen öppna, herregud va ont det gjorde, hade stearin i hela ansiktet.

Och enligt W är vi i Kungsbacka som hala ålar..hmm...

/nina

höst.






älskar hösten tycker det är så fint med löven och alla färgerna,,, var med ludvig idag.. hans bil blev stulen i natt sådan jädra  skit.. stackarn var lite ner.. men vi gick till husaren i haga å åt jätte dröm å drack hallon soda... sen satt jag en timma på statsbibloteket å plugga, sen vidare å köpt färgade pennor att skriva naturgrejorna med, puderinhadlades med, gått 2 veckor utan..omg :P haha.! hälsa på josefine på dna och på vägen hem träffa jag emma. så vad som händer ikväll?  antingen sticky med emma eller hem till nina å sen till lisa men hon skulle vara tråkig se fotboll... men men nu ska jag ringa mammi..

/ dea

imorgon.

95859845.jpg

utgång imorgon.. om det bara hade varit lite varmare.. ska ta å gå å lägga oss nu hoppas ni har en trevlig kväll på krogen(?)


gonatt / dea

my room.

Fixat & städat på mitt rum idag, fick ett sminkbord av mammi igår som dock råkades köpas i fel färg men mammi tog fram färg å målade om det. Super fint tyckte jag det blev :) Tänkte ni kunde få se lite mer av mitt rum när vi ändå är i farten. Trivs jätte bra på mitt nya rum, känns som det har mer karaktär än det andra med murade väggar och balkar.
Nina ta å lägg upp ditt söta rosa rum med!



skönhetsprodukter och foto på världens finaste Linda & mig. saknar dig massa!



puss dea


kvälls outfit.





some of the presents.


dea

snyggast..?



kate hudson och suri cruise spottar samma klänning drån juicy.
passar mycke bättre på suri måste jag säga.. 

ni skulle se mig nu..

fan att min kamera inte har några batterier.. står i mönstade stayups, puff kjol, och korsett och bakar semlor.. jag vet ingen semel säsong men jag älskar verkligen det.. så idag har jag lagat..okej pappi har hjälpt lite... helstekt fläskfile, peppar sås, göra goda med paprika lök smör.. ska lära er,, och små delikatess potatis.. hur som helst så hade min sötnos namnsdag.. så jag har köpt lite presenter.. han läser ändå inte bloggen så 2 t-shirts med knappar i olika rosa nyanser ett par super härliga kalsonger med läppar eller coctail bär låter lite konstigt men men,, sen en stor blå mössa.. så hoppas han blir glad :)   nu får jag fortsätta lägger upp pics sen


massa pussar dea

details.


titta va fina mina naglar äntligen blivit ..fast tror jag ska klippa av dem imorgon är mer för korta rosa.. tröttnar alltid efter en vecka på långa.. jaja ska sova nu j'tte trött jobbat å e sjuk å plugg å aaa ni vet hur det är. imorgon ska jag träffa min älsklings nina  och shoppa lite å på kvällen ska jag suprisa min lover med middag å annat trevligt.. hoppas ni haft en trevlig dag puss dea

ny primer!

har precis beställt den här primern, har vart sugen jätte länge, men har bara inte tänkt på de. så idag beställde jag den på eleven.se. 
får hem den imorgon, så snart får ni veta resultatet :)



/ nina

to die for!


Två helt sjukt snygga outfits, kolla bara in pälsen på bild två, omg!

/ nina

om jag gifter mig imorgon..



Daria Werbowy

fur cape.

ASOS Faux Fur Cape With Ribbon Tie

Fått frågor om vart min pälskrage kommer ifrån och den är några år gammal och hemmagjord. Såg att asos fått in en liknande med siden band.

puss dea

H&M + Comme des Garçons



Varit lite tveksam till H&Ms samarbete med Comme des Garçons. Efter jag sett denna klänning känner jag hopp.
Tänk;  frye, liten skinnjacka, hatt och  botkier bagen.

dea

höstdeppig?

idag känns de som om ja är deppig på det mesta, har inget jobb, vet inte vad jag ska göra med mitt liv och har knappt några pengar.. men T kom hem idag i alla fall, så de va ju något trevligt som hände. hon har precis vart på gran canaria med världens underbaraste kille som behandlar henne som en prinsessa, varför kan jag inte hitta en sån kille?! det gör ju allt bara ännu mer deprimerande.. och ja som tänkte att hösten skulle bli så himla mysig, men det här verkar gå skit..

godnatt
/nina

Roitfeld


Zac Posen - Backstage
Paris Vogue's Carine Roitfeld och Julia Restoin-Roitfeld.

Underbara Anita

Det finns så många underbara människor jag hämtar insperation ifrån.
Sen finns Pallenberg.
Underbara Anita.
 Vacker som få och med en stil och elegans. Hatt, päls, smycken, pjäser.. ljuvligt. 
Sett stoned? Inte? Se den!





dea

zoe.


port/co


hi P!


myheartisfallingapart.

nu åker de. mina barn mina underbart fina underbara barn. hela vägen hem föll tårana.. okej de faller fortfarande. vissa kritiska lägen i bilkörandet fanns det.. ett helt år kommer dröja innan jag får se er igen. jag kan inte förstå.. alla små saker som när ni vill att jag ska hålla er i handen när vi går i trappan, alla blöta pussar, alla leenden nä det är för jobbigt att tänka på.. 



dea

.. och dagens.


/ nina

kanske lite efter alla andra...

de har shoppade jag i helgen.
1. mascara från dior
2. puder från id
3. dry shampoo for oily roots från lee stafford. heeelt sjukt bra, men alla har säkert testat de redan, de är nog bara jag som är lite efter :)



/ nina


äntligen!

när jag kom hem från jobbet, låg den här fina väskan i ett paket utanför :)




/ nina


smultonställe.

fridasgård.

dagens.


kläderna; allt från usa (förutom dior sjal och  mina jätte gammla bronx stövlar, som nog kommer bli nya favvisar i vinter :)


Idag har jag varit i skolan och skrivit prov. Alltid lika skönt att ha klarat av ett till men jobbigt för nu börjar pluggandet för nästa.. tror nog alla känner igen sig.. inte hänt så mycke mer idag.. imorgon blir det bättre, bio och lite träning.. eller kanske jag är inte den som springer i onödan.. men nu ska jag ta tag i det hade jag tänkt.. jaja dålig blogg dag idag.. hmm..




puss dea

oskarpt.





Jag tycker om hösten. Jag älskar att titta ut och se löven falla. Sitta inne å dricka te å äta (grädd)ost mackor. Idag var en sådan dag . Jag åkte till kungsbacka å pluggade åt våffel buffé med Lisa på fyren.Sämst service i hela sverige, dryg personal överdrivet dyrt och äckligt. Nä allvarligt vilken miss. Gå inte dit! Sen tog jag tåget och spårvagnen upp till östra för att hälsa på min lilla kusin Nils. Var där en timme så Marit kunde springa ner på stan eller rättare sagt Zara. Marit har nämligen aldrig varit på Zara förut. Förstår inte riktigt hur det kunde hända men.. är väl så med ö-bor. eller Moster M?
På tal om annat bor jag hemma just nu med vilket är skönt .. det är något spc med hm... hemma..

nä nu issar jag hela fun with dick & jane

puss dea

dirtynightout.




dea

högre standard.





Jag har en kompis hon heter Lisa. Hon är helt underbar. Finns nog ingen snällare människa.  Jo i förrgår fick hon konkurrensav sin pojkvän Patrik som fixade denna fina skiva till mig. Världs snällast tack snälla Patrik! Inte för jag tror du läser men säga tack igen Lisa ;) 


/dea

körkortet.

är tappat. fan. varför gör jag alltid sådana saker? måste beställa nyttt kort med.. jag vill ha ett rosa. får ta en dag å fixa allt någon dag.
Hur fint är inte detta. får fundera hur jag ska ha det :)





dea

emmaemma



kan man annat att le? emma pratar med sin italienboy...

the ring.


Min favvo Lauren har nog vad jag tycker är världens finaste ring. Det är sådan jag vill ha mamma.. antar att du läser.?
En tvåfinger ring med en liten dimant.. it would look so good on me ;)






dea

it all about the details.




dea

å underbara bak..sida




undrar om jag är konstig men ibland vill jag gå baklänges. Ni vet sådär som man gjorde när man var liten å tävlade till någon trilla å slog sig.. fast vissa slutar aldrig typ reese witherspoon som tränar genom att springa baklänges med 2 kilos vikter på benen upp för hollywood hill.. 


dea

molly.




gomorgon oj vad bråttom jag har ska med spårvagnen .. fattar inte varför jag skriver men men... ska till kungsbacka jobba lite till skolan om jag hinner å sola med.. var denna sjalen jag fick igår av min älskling... super fin :) tack love! sådär med dagens idag blir myskläder dunjacka å boots.. får bli en snyggare ikväll istället hoppas ni får en bra dag puss dea

Något att ha?

Hittade dessa två koftor från TheStrayBoys.


Vad tycks? Ska verkligen gå till deras butik på Norrmalmstorg när ja åker till Stockholm i slutet av oktober..

/ nina

Amanda!



Världens finaste Amanda!

my shoes

vet inte hur ja lyckades men här är en bild på mina skor ja köpte för ett tag sedan :)





¨

/ nina

mer whyred.

när vi ändå är inne på ämnet ligger deras nya sida uppe.








puss & gonatt/dea

rachel bilson för dkny.


rachel i chanel.

Underbara Rachel har gjort en kollektion tillsammans med dkny. Resultatet? Tråkigt. Intetsägande, kunde lika gärna sålts på walmarts.





/dea

kaptenen.


Imorgon blir det kapten röd. ingen är nog lyckligare än mig. underbara fredag ;)


 


undrar om man ser uggsen på bilden eller är det bara vitt?

/dea

cubus.



Mini är hösten modell för cubus. Aldrig handlat där men den här koftan ser ju okej ut nina?,,
men lär vara gjort i polyester.



dea

where are you?!

jag skulle kunna dö för den perfekta koftan, men ja hittar ju ingen?! den enda ja har hittat är från acne, men så klart slut!

någon som har något bra tips?!

ohmy.youlooksodamnhot.






dea

brun som en pepparkaka!

har äntligen kommit hem från jobbet, fast jobbade bara 6 timmar idag, de blir värre imorgon, 11 timmar.. men men.
fick i alla fall solat efter jobbet så nu är ja brun och fin :) 

och imorgon ska ja äntligen få träffa dea!! ja tror de va typ en månad sen sist..inte okej.
hon ringde innan och fråga om ja inte älskade henne längre. men såklart att jag gör de!

bara så ni vet så kan ja inte lägga upp bilder från min jävla dator, går och köper en mac, men inte ens bilder på bloggen kan man lägga upp, ja blir så trött!

/ nina

jag saknar dig så mitt hjärta brister.


 

/ dea

whyred.



Vackra Erin Wasson ska tydligen vara ett fan av svenska Whyred(!)  I klädd något som kan vara hösten absolut vackraste klänning. Alexander Wang på axeln med. fint ska det vara

bullar.

kul att man försökte blogga hela dagen igår utan att lyckas.. vet inte om det var min data eller något annat.. hmhm aja ny dag idag.. just nu håller vi på att baka kanelbullar :) yummi!  får blogga mer från min data sen.. måste springa å kolla bullarna å just det fick världens finaste rosa odd molly sjal imorse av min älskling så nu är outfiten kittad för åre.. okej nya vantar med.. men men puss dea

RSS 2.0