söndag.



nu ska jag och min love gå ner till köket och baka scones. yummi .regnar här i stan gör absolut inget då kan vi vara inne å mysa hela dagen.. söndags ånget någon? älskar att slippa ha sådan för att man var ute å slog pjäserna i taket..
igår varjag istället  hos lisa å kollade film sen  hämtade jag love åt pommes bricka med räksallad å åkte hem.. å nu underbara söndag tillsammans. kan nog inte finnas något tråkigare än att vara själv på söndagar.. jaja nu ska jag dra mig någon juicy overall å gå ner..


ps lägger upp outfit pic från igår kväll efter frukost.

puss dea

Kommentarer
Postat av: anna

fin bild såg, oprah. grymt tack för länken

2008-10-26 @ 12:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0