oskarpt.





Jag tycker om hösten. Jag älskar att titta ut och se löven falla. Sitta inne å dricka te å äta (grädd)ost mackor. Idag var en sådan dag . Jag åkte till kungsbacka å pluggade åt våffel buffé med Lisa på fyren.Sämst service i hela sverige, dryg personal överdrivet dyrt och äckligt. Nä allvarligt vilken miss. Gå inte dit! Sen tog jag tåget och spårvagnen upp till östra för att hälsa på min lilla kusin Nils. Var där en timme så Marit kunde springa ner på stan eller rättare sagt Zara. Marit har nämligen aldrig varit på Zara förut. Förstår inte riktigt hur det kunde hända men.. är väl så med ö-bor. eller Moster M?
På tal om annat bor jag hemma just nu med vilket är skönt .. det är något spc med hm... hemma..

nä nu issar jag hela fun with dick & jane

puss dea

Kommentarer
Postat av: Linda

vadå bor hemma nu? Seriously, we need to catch up! Jag komemr ha mer tid nästa vecka efter premiären! Jag ringer dig!! puuuuuuss

2008-10-05 @ 23:34:43
Postat av: dea

Det skulle man kunna säga att vi behöver!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har ringt dig min love, men bara din ubersöta telfonsvarare gick på.. jaja ring mig pussss

2008-10-06 @ 12:56:57
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0