18:32

Hej babys! Varit en riktig dag på stan idag. Först sushi lunch på stan med Ludde & Jonathan. Där mamma titta förbi.. Hon var på jakt efter något att ha på sig ikväll.. tyvärr hitta hon inte det men hon hitta... min nyårsklänning hon drog på sig.. Lycka för henne att ha en dotter med samma storlek.. Sen träffa jag Josse, gick igenom alla stora affären h&m, zara, monki..på alla ställerna.. sen var det upp på cove, å raglady.. Hitta något väldigt trevligt. som hänger i min garderob.. mamma kommer få spader men men mamma den får plats (nästan) i min garderob och den runierade inte mig ;) Sen mötte jag upp Millan. Äntligen! går på tok för länge mellan våra möten.. Så vi gick å tog en smoothie på condeco.. sen bar det av hem för mig köpte en veckorevyn... slö läsning... fan vad dålig den är... Hur kan man misslyckas så mkt..med en tidning.. tacka vet jag teen vouge och us weekly.. aja nu ska jag köra mamma å deras vänner till ruckmans. ses snart.

puss puss dea


Kommentarer
Postat av: Millan

Åhh Dea är så glad att jag träffade dig i lördags, även om det var en alldeles för kort stund hihi men det får absolut inte gå så lång tid mellan våra möten, no way!! Plus att din mamma kan bara inte få spader, den var ju heeeelt lovely hon kommer säkert vilja låna den själv!! :) LÄngtar redan till nästa smoothie söto, MUMS!! ;)

2008-10-28 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0