15:18

Ashley Olsen Pictures

Ska iväg och jobba om en stund på lena & orup.  Är helt slut efter veckans barnpassning. Helt helt slut. Kan inte förstår att jag passat barn i över ett år. Fast när man har de tillräckling länge känns det ju som änns egna.. nästan.. kan komma på mig själv med att prata lite för mycket om mina små troll.. alla små saker.. nä det är allt för jobbigt att tänka på, saknar dem så finns inget finare än när A sa att hon älskade mig mest av allt.. mer än någon annan ny nanny hon skulle få... men man vet ju att nästa kommer säkert få höra samma.. eller...nä. nu ska jag dra på mig någon svart klänning och göra mig redo för jobb.. dock måste jag förbi stats bibloteket för att låna en bok.. mvg på naturkunskapen.. de lönar sig att plugga ;) 

och visst var olsen oklanderlig på bokreleasen, snyggt med vit krispig(?) skjorta, svarta skinnbrallor och mocka pumps.
puss puss dea

Kommentarer
Postat av: stina

sjukt snygg är hon där. kan du inte lägga upp mer bilder på dina outfits? det jag sett ser grymt ut! varför bloggar aldrig nina?

2008-10-30 @ 21:18:57
Postat av: dea

hej hej. klart jag kommer göra det :) om ni vill! varför nina inte bloggar.? det vet jag faktiskt inte varför hon inte gör.. kram dea

2008-11-03 @ 18:06:18
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0