kalaskjolen!


såhär såg jag ut när jag begav mig till condeco imorse för frukost med millan å massa andra tjejor ... sen blev det tidningsbibloteket och lite shopping med natta. som för övrigt ska på bio/blind date idag.. klädångest.. kan avslöja att det blev min grå/rosa/bruna stickade tröja.. hon kommer charma byxorna av honom i den ;) you go girl! hihi


nu är marcan packad, ni vet den som jag gav bort i jag har varit borta i ett år present till L. kan ni förstå vilken snäll människa jag är som köpte en marcan big tote i present. för det kan inte jag ;P haha jaja nu ser jag ut såhär när jag beger mig till nästa partaj. eller partaj å partaj.. visst låter det mycket härligare man säger det är nästa träff... hmm.. lika som pjäser istället för urtråkiga högklackat.. aa ni fattar nä nu får jag skynda mig..


ps natti om jag får färskpressad juice och nybakade scones kommer jag till på frukost ,, need to talk as usual... btw.. i slutet av veckan kommer det hända något sjukt kul med denna bloggen + en till blogg å en mkt trevlig ny urläcker björn kommer dyka upp ;) hihi  äää nu ska jag åka till kalle å kolla om det finns någon tårta kvar, har ju kalaskjolen på å allt..

love dea

Kommentarer
Postat av: Millan

HAHA!!

TEDDY IS SO READY!! :D

2008-11-06 @ 16:15:52
Postat av: Natalie

woooo braaaa:D:D:D:D

2008-11-06 @ 18:15:47
URL: http://peace.webblogg.se/
Postat av: dea

hahah.... några namn tack?

2008-11-06 @ 23:15:59
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: Anonym

åååh fin pälsjacka! Förlåt om du redan sagt det tidigare, men var är den ifrån??

2008-11-07 @ 10:02:27
Postat av: dea

den är från h&m trend om jag inte missminner mig.. :)

2008-11-07 @ 10:34:51
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: Millan

Haha crap just det ja, namn var det!!

Men hey, TEDDY IS READY NO MATTER WHAT!! ;)

2008-11-07 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0