nicole.



min data dog någon gång under dh... lite tråkigt är att jag redan sett alla avsnitten när de gick i usa.. men men får ladda ner den gamla säsongen jag missa förra året.. tänkte börja skriva lite mer om vem jag var å allt det där,, vet att det finns massa nya läsare :D weeei! men innan det så får ni en hårspecial, tänkte berätta vilka produkter jag använder, å imorgon kör vi på hudkrämer, sen dofter, sen aaa ni fattar nu ska jag ligga i så ge mig 5 min så är inlägget uppe ;)


ps
millan vill du fika imorgon? måste ha pluggpause tänkte jag, å vet att du med behöver det ;) ringer dig

puss dea

Kommentarer
Postat av: Millan

OM jag gör, pluggpaus it is!! Jag är jätte på söto, slå en pling. Aa just det, om du är sugen och vaken så vet du var frukosten är 8.30 Condeco Kompassen sweet!! :)

2008-11-04 @ 22:49:11
Postat av: dea

just de skulle egentligen jobbat imorgon men nu kan ju träffa er ses där får ta med datorn å sätta mig å skriva där sen är ni lämnat.. :) vilken toppen idé ses där snygging pussssssssss

2008-11-04 @ 23:00:58
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0