me myself and I

mitt rum är kaos. jag hatar närdet är kaos det kan inte vara annat när man ska packa inför 5 månader.. men det är egentligen inget mot sista kvällen jag stod å hoppade på mina väskor när jag skulle åka till sverige efter ett år i usa... not funny.. fast nu är det värre, host 12 jackor ner packade.. ni vet ju hur pinsamt det kan vara att gå ut i samma outfit.. :P  men det har väl aldrig hänt er ;) haha
så från veckan som gått


sjukt vad jag älskar denna jackan..
köpt långa svarta vantar till i veckan finns på h&m 2 för en ;)





nyårs klänning? hitta den uppslängd på min garderob..
fixade till den med att ta av några längder paljetter..


millan och jag köpte spets capen som varit slut tok länge.
så himla fin.. kanske lite trött med spets men what a hell..

så vinterns snyggaste byxor? med vadderade knän perfekt för mig.

sen ren lycka öppnade ett fack på min vs väska.. inte haft den sen LA
 lipgloss från kitson och sephora låg visst där.. :D

nu ska jag vänta in mitt nattliga sällskap ;) ps weekday har 50 % på acne, minimarket, carin wester, the local firm, burfitt mm.. var där idag både acne och wester fyndades dock inte av mig.. utan mitt manliga sällskap..

gonatt dea

Kommentarer
Postat av: nina

damn dea, sjukt snygga byxor!!

2008-11-27 @ 23:27:01
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: lina

alltid lika snygg! du ska aldrig ha något annat än mittbena! sen vart kommer byxorna ifrån? sjukt snygga!



2008-11-28 @ 11:19:10
Postat av: Anonym

gaaaaahh ur raffig du e från eeeemma drar till stockholm men kommer hem på lördag kväll.. pussss

2008-11-28 @ 12:05:17
Postat av: Anonym

dea din soppa blogg mer. annars har jag inget att göra på jobbet

2008-11-28 @ 13:43:41
Postat av: linda

NAJS jacka dear! Gillar nit byxorna också.. va e dom från?



När är de du åker igen? Säg till om du vill stanna i Stockholm på en kaffe på vägen ;) PÖSS

2008-11-28 @ 13:59:15
Postat av: dea

hej linda lover! byxorna är från cheap monday 400 pistoler ;) kan inte bli mycket bättre.. meeeen linda du vet ju att jag inte dricker kaffe .... tack ni andra med ;)

2008-11-28 @ 15:29:15
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: linda igen (DUH!)

HAHAH justefan! Glömmer det av nån anledning.. how about varm choklas med EXXXXXTRA mycke vispgrädde!? :D Sound better?

saknar dig<3

2008-11-28 @ 21:57:43
Postat av: dea

haha! liiiiinda! how can you forget? XXXX wippcream ;) nu ska jag dra till stureplans borg på avenyn ;) love you

2008-11-29 @ 00:55:42
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0