081104

hejhej. sitter i soffan å ser på betty. tänkte ladda upp lite bilder men mappen försvann.. ! jag  förstår inte jag ladda upp mappen hade den här igår men nu.. hardet tydligen sugits in i datan på något knasigt vis...fattar inte riktigt hur men ska försöka leta upp den för den kan väl inte vara borta... idag har det intehänt mkt alls.. eller inget värt att nämnas.. imorgon blir det bättre. ska försöka skriva mitt historia arbete, ska handla om min historia de fem händleser som påverkat mitt liv, än så länge så har jag kommit fram till dessa

-jag fick en lillebror, utan honom skulle jag nog vara mer egoistisk, med syskon lär men sig som sagt att dela.
-jag får bokstavligt mitt hjärta krossat,  å  nej inget vi går inte in på det idag.  
-jag flyttar till usa




jag och världens finaste människa Linda i Miami



updatear mer sen pusss ska leta efter mappen nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp mer bilder från ditt liv? läste i förra inlägget att du skulle skriva en historia om dig. hade varit kul att se vilka dina vänner är har de bloggar ? länka snälla..om de är lika bra som din =)

2008-11-04 @ 21:36:00
Postat av: linda

pusspådej<3

2008-11-05 @ 00:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0