min vecka.




förlåt för en kass kass blogg vecka.. utan några inlägg... förra söndagen tog jag mina saker å åkte till hälsö å blev kvar där tills i torsdag, (moster M var i kina),  tog hand om mina små kusiner, även idag  har jag passat nils fast hemma hos mig.. världens bästa jobb kan det vara ! blev inte så mkt outfits denna veckan då allt mest bestod av stora stickade tröjor..  sen blev det torsdag kväll jobbade på lena och orup, å såg ut såhär..



på fredagen så gick jag och kollade på lena och orup med mamma, pappa och Josefine..
efter det bar det av till chez... vilket har gått ner sig som fan.. nä bojkott på chez.. träffade upp natta, markus, jonathan, ludde, oliver m.fl... drog vidare till modesty... tappade dock bort natta på vägen, hon slutade på razzia.. hmm.. aja när jag kom hem från trevligheterna såg jag ut såhär..
 
fin fina details, spetsaxlar och djup vringning



och detta är vad jag jobbar med nu.. min garderob rensar bort ännu mer sommarkläder, packar åre grejor å sådana bra grejor..


puss hörs sen dea

Kommentarer
Postat av: maria

skulle du inte kunna visa hur du bor? av de jag har sett verkar du ha det jätte fint. mer inlägg skulle vara kul!

2008-11-03 @ 22:44:11
Postat av: Anonym

var bor du? Och vad är det du egentligen gör på dagarna? det känns som man inte får någon klar bild utav dig..berätta gärna mer om dig själv! grym blogg annars...

2008-11-04 @ 10:45:51
Postat av: dea

hej! va söta ni är ska snickra ihop ett litet inlägg om mig och vad jag pysslar med egentligen ;) å jag ska ta å fota lite hemma pics hos mig med och moster m det är henne jag är hemma hos på första bilden. hon bor i världens vackraste hus enligt mig, slår alla multimiljonvillorna mina american friends bor i ;)

2008-11-04 @ 20:37:18
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0