nytt



denna söta väska såg jag i sofis mode för kanske en månad sen men då fanns den inte i butik ännu. och ingen kunde svara på när den skulle komma in. så jag hade helt glömt av den tills jag såg den i butik, va bara tvungen att köpa den.

föresten så har jag äntligen bokat tågbiljett till stockholm den 20 november. har inte vart där sen i juli, saknar ju mitt stockholm! ska bli så kul att få träffa P&V och även shoppa en hel del. hoppas också att jag får se M nya lägenhet vid hornstull, fick ju erbjudande att flytta in hos honom om ja ville, men ja föredrar nog pappas trea mot hans ettta ;)

ska äntligen ha min första lugna och vita helg sen hmm.. januari? det är trots allt bara fredag men ja tror ja kan hålla mig hela helgen :) ikväll ska jag och lisa laga middag och efterrätt och kolla på the notebook, en av världens bästa kärleksfilmer! 

vad ska ni göra ikväll?!


/ Nina

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Åh vad fin! vart har du köpt den? :)

2008-11-07 @ 22:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0