my fur fur fur



pälsen alla har sett men vad gör det när den sitter så underbart fint på mig.. ;) stor och härlig ska den vara, folk har en tendens att köpa försmå  host host linn på paus..it dosen´t look so great on her..

Catarina och papi har gäster nu ska gå ut och joina dem å äta bakpotatis och stek.. ska träffa pojkvännen om en timme med.. måste köpa present till linda som har party idag! kommer bli grymt tror jag,, mc boots stor klänning med lite spets, mittbena, the fur och liten dior väska blir det..

hoppas ni får en trevlig kväll

puss dea

Kommentarer
Postat av: Mallah

Sjukt snygg, Dea!

2008-11-22 @ 18:28:49
Postat av: Linnea

Sjukt snygg pals! Tack snalla for alla bra tips i miami :) Just nu ar jag i ft lauderdale med min hostfamily, dom harf namnligen en condo har men i januari drar Anna & jag till miami i 2veckor sa da ska vi absolut gora allt du tipsade om! Hur ar allt med dig? Kram

2008-11-23 @ 19:55:17
URL: http://linneahanssons.blogg.se/
Postat av: dea

tack :)

2008-11-24 @ 13:15:42
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0