på toa.


Vet ni vad. han i den där gula skjortan där. han är så jävla bra. han är min bästa vän.
ibland undrar jag varför han vill umgås med mig. men då säger han för att jag är så jävla rolig.
tror jag. han står ut med alla mina ryck ni vet när jag inte får tag på vissa jackor å hej å hå.
han ska med till åre. fast någon vecka senare. dock har han inte lika bra lya som oss..
mohahahaha... förlåt. men han ska få sova över hos oss så ofta han vill. å inte bara det jag ska
baka sådant där stort pepparkakshjärta till honom med rosa glasyr på. som han kan ha på
sitt rum. för förra året var hans enda pynt en klädnypa(?) å snäll som jag är så stannar jag i Åre
under julafton så han slipper vara ensam. har köpt världens grymaste julklapp till honom som ska
hämtas imorgon, vill egentligen slänga upp en bild på den men det får vänta omhan skulle titta in.
just det jag skulle komma till borde han verkligen börja blogga härför han har så in i helvetes bra klädsmak
fast om jag känner honom rätt vill han inte det.. typ bögigt eller nått skulle han säga att det var.
men ska slänga upp ett par kort på honom. så sitter du där hemma med en hopplöst stillös kille
be honom då ta en titt på ludde å hans koftor, smala slipsar, vita skjortor, puffiga dunjackor, snygga jeans, marc jacobs bags, polotröjor... nä kille med snyggare stil är det svårt att få tag på. å det bästa när jag åkte till usa hade han snaggat hår å när jag var tillbaka var det långt.. det är något speciellt med killar med långt hår..

å nej han ligger inte längre inne med porr mustashen.


/dea

Kommentarer
Postat av: Millan

Dea dea dea min sötaste jag saknar dig som en tok ju, var har du hållit hus vännen!?! Om inget inplanerat imorgon så är det frukost som vanligt som gäller om du hinner med oss annars så MÅSTE jag få säga hejdå innan du åker ju!! :(

Jag är ledsen för att du lämnar mig hemma i Göteborg, jag vill också med!! :(

kramkramar!! :)

2008-11-18 @ 20:36:22
Postat av: tina

gud vad söta ni är tillsammans! bästis eller pojkvän? be honom att blogga hade varit kul att se lite herr kläder med nästan ingen som bloggar om det! eller inte någon med shysst stil. kram tina

2008-11-18 @ 22:08:08
Postat av: Anonym

är det din pojkvän?

2008-11-19 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0