underbara söndag.

gomorgon.. känner mig lite lite tung idag kan jag säga... sitter i köket å äter ost,, konstiga dagen efter cravings.. igår jobbade jag på ultimate fighting.. ni vet män som slåss i bur... helt stört..  hem och bytte kläder å sminkade mig och drog hem till sebbe&fillen  satt där en stund natta kom förbi men drog hem när vi åkte till queens.. var där till tre,, sen skulle det bli efter fest.. man jag kom på den smarta idén att dra till valand istället, idiotiska jag.. var där till halv fem sen ringde jag så pappa kunde hämta mig :) snart ska jag ner till jobbet igen...puust... måste ner till stan å köpa farsdags present med.. å kanske lite sushi... å underbara insideout philadephia rols haha


puss så länge



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta lite mer om dig själv? vad är ditt mål med pluggandet, vad ska du bli när du blir stor? tränar du något?

2008-11-10 @ 15:01:19
Postat av: dea

dåliga mig som aldrig skriver något alls,, när jag är klar med mina arbetetn ska jag ta mig tid.. men för så länge; när jag "blir stor" så vill ha en egen butik/vintage shop... å svaret om jag tänar något så nej,, senast jag träna var nog ett år sen 20 minuter på löpband den gången.. åker till åre om en månad för att säsonga där så då blir det väl lite träning i form av snowboard åkning.. all annan träning tycker ja gär dötrist.. man lever bara en gång varför slösa bort tiden på att göra tråkiga saker brukar jag nog tänka för det mesta.. å plugga vet jag inte riktigt än förhoppningsvis en termin modevetenskap.. iallafall. nä nu åter till historian



puss på era alla som läser :)

2008-11-10 @ 15:51:28
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: Millan

Dea vad du än säger så ska jag flytta med dig till Stockholm, så är det bara haha!! :)

Vi ska ha väääärldens finaste rosa lägenhet med en stor fluffig soffa och äta massa hemmagjorda scones och o'boy wiiiieee!! :D

2008-11-10 @ 21:48:15
Postat av: Millan

Dea vad du än säger så ska jag flytta med dig till Stockholm, så är det bara haha!! :)

Vi ska ha väääärldens finaste rosa lägenhet med en stor fluffig soffa och äta massa hemmagjorda scones och o'boy wiiiieee!! :D

2008-11-10 @ 21:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0