dagens.



fan va jag misslyckas när jag försökte se sådär förförisk ut på bilden,  men känt mig lite förförisk idag ändå, gjort en himla massa trevliga saker idag frukost kondis, å sen sushi middag på naam, å var uppe på introduktion hos min lärare, å hon tyckte jag var så sprudlande glad att jag gjorde hennes dag, tänk om jag kunde gå runt å göra folks dagar bara genom att le.... ååå va härligt.. kan kanske också varit min lilla tyll ballerina kjol, eller min rollingstons t-shirt som gjorde det... you never know.. ;)

fan malin kan du se till att bege dig hem. du är så sjukt saknad här hemma av mig!

Kommentarer
Postat av: Natalie

SÖNDAG inget frågetecken efter utan jaaa SÖNDAG!!!

2008-11-07 @ 10:27:52
URL: http://peace.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0