så kul har jag.




har varit hemma å tvättat hela dagen å ätit kanelbullar å druckit mjölk. Det är nog det bästa med att vara ensam hemma att man kan äta 4 kanelbullar till lunch :) utan att någon klagar.. aja outfit bildereller rättare sagt bilder på mig när jag har väldigt tråkigt.. tar ni aldrig sådana kort.. kanske bara det att jag lägger upp dom.. aja sånt får man väl bjuda på..  sen är det alla fina skärp jag fynda i lördags på min lilla guldgruva.. ska berätta mer om den någon annan dag,, inte dirkekt som myrorna järntorget, göteborgs sämsta second hand?

 nu ska jag ner till tvättstugan igen

puss dea

Kommentarer
Postat av: Linda

Fett naajs att ni börjat blogga igen!! adds to favorites



hr mås de Dea, jag har typ tappat rösten igen (otur?) så jag ringer när ja kan prata igen.. gahhh!



puss linda

2008-09-15 @ 21:14:51
Postat av: dea

hihi lite har jag saknat det.. sitter på mitt rum nu imorgon flyttar jag hem till L. behöver prata med dig.. skicka ett sms när rösten är tillbaka. saknar dig massa älskling

2008-09-15 @ 23:28:16
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0