patrik 1,5

var på patrik 1,5. rolig film. åt massa massa popcorn å sen hamburgare å sen ostkaka kan knappt röra mig,,, å allt mindre få på mig mina jeans imorgon.. ååå jag skulle ju lägga ut kläder jag är en kass bloggare, men imorgon är en ny dag ;) i veckan har jag inte så mycke planer jobba lördag stå i baren på något evenemang... kul kul.. allt som inte betyder sitta hemma är ju uppskattat..  natta om du läser detta kommer hjag nog befinna mig hos dig imorgon bitti... förklarar sen... packat min resväska nu tänkte jag bo på landet i någon vecka eller två.. är inte så van att bo hemma känns lite konstigt att plötsligt bo med sina föräldrar igen..  aja..  denna bloggen var la sådär just nu... så här kan ni gå in istället och förundras över denna alternativa människan.. är det en man från början?


/dea

Kommentarer
Postat av: nina

åh neej dea, du kan ju inte flytta till landet nu! ja tänkte ju att vi skulle ha en mysig dag inne i stan på lördag, ja vill ju se eran lägenhet!

2008-09-16 @ 08:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0