hej mina älsklingar.

jag är kass så sjukt kass. inte ett inlägg på en vecka. jag vet  en sådan blogg slutar man ju läsa,, men inte ni. tack tack nu jävlar ska det bloggas.

Så vad som hände med mig?
 Tjaaaa jag skaffa långa naglar fy för att skriva med dem,  jag började läsa något sjukt mycke om atomer å molekyler å etanol å sådana grejor,, jag lovar man blir dum i huvude..t allt som finns i huvudet är dessa så trippel och dubbel bindningar.. å mer sådana blir det varje dag.. 
sen är min kamera död, ingen laddare å den andra är paj..lyckat! ska fråga någon.. hmm får låna en kamera imorgon.. utan bilder suger alla bloggar. så även min...  men skärpning jag har dock upptäckt bloggens arkiv med bilder..får plocka lite där så länge finns en hel del. sen om någon är sugen på ett par UGGs kommer det läggas upp ett par sådana här på bloggen inom en snar framtid .

puss dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0