gokväll.

idol från göteborg idag det får man ju inte missa, sen är det cold case kl 20 med.., sen blir det efterlyst å efter det någon plastik dokumentär kvällen är kittad ;)  först nuupp å göra mackor.. :) älskar hemma kvällar blivit lite lat av mig tror jag.. hm..  jag å natta har börjat med något mkt spännande idag, varit igång hela dagen känns det som,, ni får se resultatet imorgon av våran flitighet  :) kommer nog bli toppen.. lite trött idag huvcudvärk å magont fortfarande slängt i mig en treo nu så hoppas det blir bättre snart eller det har blivit bättre men... hoppas ni haft en bra dag nu får jag inte blogga mer för mitt sällskap.. kan förstå är ju rätt tråkig av mig som sitter här men kanske litet litet inlägg sen hitta massa bilder här i bloggen i arkivet kul att se vad som hände för ett år sen,, nina jag berättar sen hur man görps du ska ju ringa mig love


puss dea

Kommentarer
Postat av: Milla

Men dea har du flytt stan!?!

Har ringt dig men jag hör bara massa musik och ingen dea :(

Det är olagligt längesen jag träffade dig, hmm,.. du får ta dig en sväng tillbaka snart tycker jag, BUMS!! :)

kramar

2008-09-17 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0