frye snyggare än primebootsen.

idag åt jag världen världen världens godaste thaimat. tänk att man kan leva i ett lyckorus av thaimat ;) haha vart jag var? kommer inte ihåg namnet men ligger ju där mittemot apoteket i kungsbacka. Det var ostronsås med, kyckling,minimajs, chili, vitlök, lök å nötter yummmy :D  å nu sitter jag å äter dumle för att snart gå upp å laga köttfärsås åt min man.. he´s not so good at cooking.....ibland kännsdet verkligen som att man bara lever för att äta.. hela tillvaron planeras efter maten.. aja nog snackat om maten..

nu kommer jag väl stöta mig med halva sveriges befolkning + nina när jag säger att jag tycker att fryebootsen är mycke snyggare än primebootsen.. skillnaden? rätt uppenbar fryen är nättare där fram. kan tycka att prime ser lite väl klumpiga ut. köpte själv prime först men bytte.. Men smaken är ju olika här kan du iallafall betälla både höga och låga frye. Shippar till sverige men blir tullavgift. Så det lär bli samma pris som primen i sverige, 1200 kr ligger fryen på tack vare att dollarna är så låg.  + avgifter sen..

fryebootsen.
click for zoomclick for zoom

primebootsen.




/dea


Kommentarer
Postat av: nina

hur vågar du säga att mina prime inte är snygga! ;)

2008-09-16 @ 18:24:48
Postat av: johanna

vart i sverige kan man hitta frye? har inte sett det någonstans..

2008-09-16 @ 22:22:57
Postat av: lina

håller med frye är snyggare :)

2008-09-16 @ 22:46:44
Postat av: dea

är vi fortfarande kompisar nina? frye tror det finns på sko uno.. någon sa det men annars finns de på stylebop.com

2008-09-17 @ 10:22:09
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: nina

de är tvek dea..

2008-09-17 @ 12:58:45
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0