4 månader.

så långt blev uppbehållet från att blogga. ibland saknar man det man vill visa något. vill ha respons.. eller vill man ha något att göra.. just nu gör jag inget alls..  sitter i min säng och väntar på att malin ska komma hit.. så vad hände på fyra månader?

1 & 2 jag lämnade usa,firade midsommar med poolparty och beerpong. saknar min bff olin. en himla massa.
3.träffade min finaste älskling Nina och mammi.
4. tog en outfitbild. kul
5,6 & 7 högre standard på pustervik. lyckorus.
8,9,10 & 11 natta hade kräftis.
12. jag rensar min garderob. kommer snart bloppis här.
13 & 14 jag å emmson återförenas bild 14 utgår... så räkna som att det finns en bild här orkar inte göra om..
15. nytt rum matchande klänning. ;)
16. Min älsklingar hemma hos mig å äter glass.

17. Linda komer till gbg. vi hälsar på the family.

18.  Linda älskar lungsbacka.
19. Jag älskar nattmat.
20. Ninisen & tess träffar ghandi man.. de verkar lyckliga.
21. Linda är i haga å äter jätte bulle. som man får ta hem i doggybag. precis som staterna.
22. jag får finaste skjortan från beyond retro av linda.

vi fortsätter sen....

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0