17/9

va ska jag göra med mitt liv.. känns så man vaknar upp jätte ont i magen och rummet ser ut som fan.. får skylla på att det inte är mitt,, ifs så brukar mitt rum med se ut som de med, men i dagsläget är det iallafall jätte fint.. när jag inte är där..  ska börja skolan på måndag igen.. ska bli skönt tycker om när jag gör lite nytta, ska jobba fredag och söndag med. ska faktiskt bli jätte skönt.. får sådan ångest av att vara hemma.. Idag hade jag tänkt att städa lite här, ta på mig lite kläder ringa lisa å kolla hur lång tid den där stall grejen ta.. nina ska du på tara & ragladys kundkväll?  funderar på det men just nu är jag otaggad.. okej det är typ 10 timmar kvar men.. hm.. nä frukost måste jag äta annars kommer jag aldrig igång...


dea

Kommentarer
Postat av: nina

ja vill, men de bara går inte. är jätte pank!

2008-09-17 @ 13:00:06
URL: http://deaochnina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0