vilka är vi.

 linda är du sur för jag sa att jag skulle gå upp om en timma? det är ju asa kasst väder. jag somna skit sent och jag vet inte vad jag gjorde.. å innan jag kommer till dig måste jag städa mitt rum å se på the hills. prioriteringar prioriteringar.

å för er som undrar hur vi känner varandra. egentligen så skriver jag min blogg med Nina, men eftersom Nina är i Australien å reser runt nu så hinner hon inte blogga.  Hon kommer hem om  typ 2 veckor å då blir allt back to basic.
Linda kommer börja skriva på sin blogg istället.

Så vilka är vi?

Jag (Dea)  kommer från Kungsbacka lite söder om göteborg likaså gör Nina. Började på Ninas skola för några år sen. Vilket Nina hatade. haha, men jag var storslagen och bjöd  Nina på min 18 års middag och så blev vi bästa vänner.  lyckligt värre. 
Vart kom Linda in i bilden? Linda träffade jag när kom hit till jupiter, hon jobbar också för golfare. Å våra kids är bästa vänner. Så varje dag tillbringar vi tillsammans vilket vi har gjort i 7 månader?  Dock har Linda fått åka hem till Stockholm två gånger. (jag är nog inte avundsjuk) Å nu sitter hon hemma hos sig å saknar mig.

Kommer komma bättre presentation snart. orkar  bara inte skriva någon nu.


image527
Jag & Nina.

image528 
å linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0