update

DEA: Yes, ska skicka hoppbilderna ASAP. Och kanske lägga upp några här? Dom blev rätt coola faktiskt.. vissa iaf.
Fixade din i-pod igår också!! Dom gjorde nån upgrade som tog typ 5 minuter och sa att du kommer behöva ominstallera den i din dator efterdom du har en PC. I'll show you when u get back. Den ska funka nu iallafall sa dom..

Idag kommer M och S hit och leker. Äter frukost nu. Strålande sol och 80 F ute.
Ska till mallet ikväll. Kom på att jag missar American Idol då.. Nooooo. Får kolla alla klipp på youtube senare istället..

hörs sen
/ Linda

Kommentarer
Postat av: dea

fuskis dig som har någon att leka med jag är ensam okej jag har gossip girl 7 men ändå.. jag satsar på vara brunbrun när jagkommer hem.. å tack för du fixa det min lilla sockertopp hälsa My. puss

2008-05-06 @ 15:36:19
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0