schtek.

Mitt och Felicias favvo-ord förra sommaren. " Fan va schtek" was the expression. Allt var det. Idag är en typisk schtek-dag. Dea och jag har solat heela dagen. (Well, när hon väl hade vaknat). Blev superfint väder idag, sicken tur!
Ligger under en handduk med Deas dator nu.. Snart ska vi duscha och dra till mallet. Jag vill gå på bio ikväll, men vet inte om Dea är så sugen.. Hon vill bara vara med O. Tss..
Nu masserar Dea min rumpa.. eller en muskel som tydligen heter pirriforum eller nåt. Det gör ont som attan ska ni veta!

Jag trivs bra här. I det här huset. I det här vädret. Klädd i bikini hela dagen. Ser det skönt ut?
image530

Kommentarer
Postat av: emelie

oh va fint.

2008-05-04 @ 14:26:39
Postat av: annika

Visst har ni det bra!? Det fattar ni säkert när ni varit hemma i nån vecka./puss

2008-05-04 @ 15:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0