Juicy.




Idag fick jag en ny Juicy dräckt av E.


/Dea


Kommentarer
Postat av: Anonym

gaaah va snygg!! va tror du att ja har för storlek på juci dräkter?? ja e ju bajlång. pussar från din snygga vännina emma

2008-05-02 @ 14:07:19
Postat av: dea

hej min snygga vännina emma. det ser nästan ut som vi snart blir grannar :) mamma å pappa kollar lägenhet nära dig :D tjoho! hmm jag har L på tröjan och P på byxorna vilket är en stl mindre än XS du kanske skulle ha S byxor? du har ju lite lite mer höfter än jag.. de är super långa i benen.. mina är jätte förlånga alla.. såg att du missa os med en poäng.. hur jobbigt är inte det... fy tusan .. men du vill säkertinte höra mer om det... snart ses vi hur bra kommer inte det bli saknar dig mest pusssssssssss

2008-05-02 @ 14:24:37
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0