blablabla..

yess är väldigt nöjd med vem som åkte ut idol ikväll. Nämner inga namn ifall nån där hemma tittar..? men glad är jag!! Drog en vända ner till mallet ikväll och köpte en biknitopp på gap. Är iof inte helt hundra på den.. men min förra från Target gick sönder (IGEN!) så jag planerar inte att byta till mig en ny sådan en gång till. Tänkte satsa på lite bättre kvalité den här gången..

Min älskade jeansjacka kom idag!!! Tjohooo!!! Tyvärr är det för varmt i den här staten för att ha den på sig.. grr. Kunde ha den på mallet på kvällen iaf and I loooove it! En size större en Deas, så jag kan böja mig ner och knyta skorna i min, moahahah!

Kom på att det är ju för tusan Valborg idag.. hade jag helt glömt bort..Så nu är det väl läggdags i Sverige också I guess. Skillnaden är att jag får sova fler timmar eftersom klockan 'bara' är 11 på kvällen här nu. Waay past over my bedtime ändå iof.

sleep tight / Linda

Kommentarer
Postat av: dea

som att det skulle vara någon prestige att knyta skorna, daaaah å eftersom jag har coola retro sandaler slipper jag knyta dem. tänkte skriva nått men jag dör av sömn nu hörs imorgon puss

2008-05-01 @ 05:50:07
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0