stilikoner

Satt å titta på mina mail..  fast för min gamla blogg...  en fråga som många undra vad jag har för "stilikoner".

Enkelt att säga M-K, Margherita M, Nicole.. ååå alla andra celebritys.. men oftast är det peroner i min vardag som inpirerar mest.. tyvärr så är det väldigt dåligt med snyggt klädda personer här i Hobe Sound.. Men desto mer i Miami och LA.  (2 veckor till nästa Miami besök :)

Men om jag ska nämna ett namn så blir det Johanna. Hon är alltid så där förbaskat snygg. Ni vet när det ser ut som man bara har slängt på dig något och det blev bara sådär bra..  fast egentligen är det massa tankar bakom outfiten.. (eller vad vet jag). 



dessa 2 snodde jag på fb.

åå snälla börja blogga..

x dea


ps. johanna om du läser ,,så säg bara till om du vill att jag ska köpa med mig något hem,, börjar ju närma sig. nästan,.
 


Kommentarer
Postat av: Johanna Nyhlén

Hej tjejen!
Va glad jag blev när du hade skrivit om mig, man gör ju så gott man kan. Jag tycker ju att du är en stilikon. Jag är inne och läser varje dag. Blev verkligen jätte glad! Jag vet inte riktigt vad jag vill att du ska köpa med dig hem men du har ju jättebar smak så jag tror du kan överraska mig. Jag ger dig såklart pengar. Hade varit skit kul... Gillar ju marcan, precis som du, och see by chloé... En annan favvo! Informerar dig om jag kommer på nåt. Tack än en gång.... Och grattis i förskott, hoppas du har det bra! Hörs snart. Kramar Johanna

2008-03-08 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0