Sommar jobb!

Jag behöver ett sommar jobb. Ní är ju en massa trevlig som läser bloggen så kunde ju skriva ett cv här, eller tjaa jag kan ju berätta vad jag är bra på,,, antaglien så snittar väl medelåldern på läsarna 14 år?

Mitt namn är Andréa Radtke och jag är 20 år. (i sommar är jag det),

Jag är förträffligt bra på.

vara cool
baka cupcakes & pannkakor
ta hand om barn
köra bil, ( nu kommer massa protestera men jag har faktiskt blivit bra sen jag flytta hit.!)
engelska, jag kan alla ord för full, och är en hejare på slang,
komma ihåg saker.
marcans sortiment, jag kan namnge alla väskor
internet shoppa
vintage fynda
storlekar, italienska ,us?  just ask!


ja, om ni har något jobb där ni känner att jag skulle passa skriv ett mail, eller kommentar,


dea


ps.. man skulle kunna säga att jag är bra på i princip allt men det skulle ju låta för stöddigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va sjutton, visst kan du mer saker. Steka burgare å göra gott mos, eller hur? Städa är du väl en hejare på också. Snygg, trevlig och väldigt social. Du är en härlig tjej, saknar dig.
Krya på dig.
Faster G

2008-03-15 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0