så.

nina slänger in handuken för 3 månader? vem vill ersätta henne.?


dea

Kommentarer
Postat av: nina

men din biatch, ja slanger inte in handduken, ja sager bara att ja inte kan blogga lika mkt som innan. men gor som du vill. bla pa dig

2008-03-09 @ 10:40:10
Postat av: Johanna Loo

Hej igen tjejen... Ha ha... Hade gärna bloggat med dig med vet för sjutton inte hur man gör! Är helt lost i bloggvärlden. Åhh, vill också shoppa så mycket fint som du har. Nåt fint juicy på länge? Det är verkligen mys grejor från dem nu i butiken. Vi hörs snart. Puss

2008-03-09 @ 18:39:50
Postat av: Moster M

Hej gumman,
Jag kanske ska blogga med dig.. haha. Tror kanske inte att dina kompisar är så intresserade, men du kanske får en helt ny läsekrets :-) Min shopping sträcker sig normalt knappt utanför öarna och blir därför nästan bara Odd Molly, inte så värst spännande. Men nu när jag är till stan varje dag så kanske det händer underverk med garderoben..
Annars så är det ju faktiskt roligare att shoppa inredningsgrejer, där håller jag mig uppdaterad. Det är dessutom lättare att handla på nätet än kläder.
Hmmm, annars är jag i barnvagnsköpartagen, väljer mellan tre olika modeller. Ingen som är intresserad av barnvagnar heller antar jag...
A & A har precis kommit tillbaka från Branäs, helt exalterade!
Lille Nils sköter sig och mår bra, han är supersöt.
Kram på dig!!!

2008-03-09 @ 22:57:16
Postat av: dea

hej hej johanna! ääh det är lätt att blogga, ifs vet jag ännu inte hur man lägger upp videos.. men ändå... inget juicy alls.. tappa min svarta hoodie med,. störande.. får ta å shoppa upp mig massa innan jag åker hem... sjukt billigt här,, 98 för tröjorna och 129 för byxorna.. ska spana lite för
dig i orlando i veckan ;) puss puss

2008-03-10 @ 05:52:48
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0