msn konversation med mammi.

när jag och mammi pratar på msn tar det ungefär 10 dagar. japp ingen överdrift här inte.. först skriver mamma, dag 1 sen skriver jag hej dag 1 men då är hon offline, sen skriver mamma på morgonen när hon ser det, dag 2, då är det mitt i natten här,, sen loggar hon ut då vaknar jag,,, skriver gomorgon,,, då är hon väl iväg sen kommer hon hem ser at jag skrivit.. åsså skriver hon då är det väl lunch.... så här håller det på i ca 10 dagar innan vi blir online samtidigt... då är vi glada å skriver Guu vad det är svårt att få tag på dig.. men hon kommer om mindre än 10 dagar nu !!!
Det jag skulle säga var nog att det här med distansförhållande är svårt att få dem att funka... men mamma vårat funkar toppen..typ.. saknar dig tokjättejätte mycke å snart kommer du :D då kommer vi ha sååå kul! Har skrivit en lista på allt vi ska göra... mest äta på alla mina favvo ställen å shoppa i alla favvo affärer. kanske hinner vi sola med,,,



puss dea


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis så är det,jag stupar i säng på kvällen orkar inte hålla mig vaken tills du slutat för dagen !
Toklängtar efer dig me'
Pussar i massor till min älsklings tjej!

2008-03-13 @ 20:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0