More miami baby!


frulle på starbucks fast med donken yoghurt och bagel.. sjukt mycke godare än starbucks..

linda på ocean drive kanske, himla fin iallfall med AA klänning och kjol, payless skor och forever väska.


linne odd molly, kjol & jacka forever 21, ballerinas H&M och marcan väska.


nya skor från champion, kom ni ihåg i 3;an när sådana tröjor var as inne.? fille hade lots of them, jag  hade inga.
titta titta titta jag har fått tillbaka min mobil. jag är lycklig. så lycklig.
marcan t-shirt.


 x dea

Kommentarer
Postat av: Linda´s mum

Åh, vad ni verkar ha haft kul i miami. Nu får ni åka hem och spara ihop till nästa tripp!!

2008-03-02 @ 17:03:57
Postat av: dea

oja vi har nog redan börjat ingen mer shopping förens nästa tripp.. hoppas ni har det ba hemma i sverige vi solade lite för er med! puss dea

2008-03-02 @ 20:53:26
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0