Lista.

jag är ju som sagt sucker för listor.  älskar att skriva i kompis böcker. har en,, får se till att börja använda den.
så ännu en lista jag svarat på.  ;)
 
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött
Favoritgodis: Surt & salt
Är det nåt du absolut inte äter: lever, råkade av misstag äta det när jag var i T, mådde illa hela kvällen,,,
Kläder just nu: underkläder vit, röd och blå. hello america!
Musik just nu: jack johnson.
Vad sa du senast: gonatt.
Favorit-hangout: J beach club &  yardhouse,
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: framtiden.
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Saft eller alkohol: Saft.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Favoritårstid: Höst. mörka mysiga kvällar.
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Laptop med trådlöst internet, oatmealbars, philip, bikini &  gossipgirlböckerna,
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt!
Sparare eller slösare: slösare.
Vem är viktigast för dig: Min lillebror Philip
Bästa film: superbad.
Tror på liv på andra planeter: ja.
Kommer du ihåg din första kärlek: ooooja
Är du fortfarande kär i honom: tsss
Har du några homosexuella vänner: tror inte det.
Tror du på mirakel:
nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej eller jag hoppas.. jo det tror jag om man gifter sig,
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, till en gräns,
Har du en besatthet? väskor& godis.


dea

Kommentarer
Postat av: lillebror

är du frisk nu.? för snart kommer vi.! :):):):):):):)

2008-03-17 @ 10:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0