gokväll.

sitter ä väntar på linda hon är påväg hit men först ska hon såklart stanna och köpa smoothies. Blir min favvo middag gröt smoothie och rostmackor med ost & skinka. Gröt är en av mina favvo rätter.. (med massa socker). äter det till frukost varje dag tillsammans med ett glas äpple juice. det är bra att ha rutiner.. fast ifs så är det ofta svårt att få havregrynsgröt när man flänger runt som vi.. eller man kan ju få de  men jag är den enda som kan laga god, hatar verkligen när havregrynen är sådär sönderkokta, de ska liksom vara hårda och varma.. hm.. gröt är verkligen en hel filosofi..  har sen jag kommit hit provat mig igenom alla olika havregryns sorter och kommit fram till att de organiska är godast.. äckligast är quiick oats eller nu vad de heter..

blogg torka någon?


dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0