feeltripp..

regnade hela morgon här å när det regnar här regnar det verkligen.. satt i bilen en kvart innan vi kunde gå ur bilen, å när jag hoppa ut så var det ca 10 cm vatten.. mysigt blöta mina skor blev..
 
sen har jag och a varit på feeltripp med hennes skola, när jag skulle hämta upp alla barnen, i escaladen så dog den, den bara dog gick inte att starta. bra start. så fick vi åka med z mamma istället, sen åkte vi tillbaka för att trycka på den där knappen så hjälp kommer,, nä då starta den om den ,, ska vara trasig kan den väl varadet på riktigt å inte bara låtsas döö.
jag ;alltså den var faktiskt trasig förut... ääh.. den var verkligen det..

å just det när kl var 12 och feeltrippen skulle börja var det ca 40 grader solsken, där stod jag i mina svarta juicy byxor och college tröja, å inga sunglasses.. fan..


hoppas dagen blir bättre snart..


dea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0