faaaaaan.

jag råka komma åt en knapp som delita hela jävla romanen jag skrivit. så snabbt  i bilder istället. fan fan fan.



ny grå kofta från nordstroms, lika som den svarta.
mitt internet gick sönder åkte å köpte första säsongen av the hills.
tidningar och godis från sverige. ooh happy day!
frappo med extra grädde och extra kola sås, viktökning någon? :P
lillebror i ny thissa från urban.
min helt underbara trench från monki som jag fick i födelsedags present av ludvig, jag älskar den! tusen tack!

 Idag åkte vi upp till jupiter, fixa med bilar, åt lunch på yardhouse och shoppa på urban.. sen vidare till mallet inhandlade klänningar och shorts. Lillebror uppdatera hela gardroben med volcom och burton kläder. halva priset här. tropical smoothie å sen hem. hit fill fl, fort lauderdale, för den som inte fatta typ linda?

just det linda jag fick med en digital fotoram i b-present. men min kan man ha min i väskan, den är  smiiidig.
på den ska jag ha bilder på mig själv i bikini. puss hejdå.

Kommentarer
Postat av: linda

haha jahaaaaaaa nu fattar ja hej bonehead! NAAJS med fotoramen men inte glömma bilder på MOI ockå! juuste. pusshej

2008-03-23 @ 08:58:32
URL: http://jagheterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0