att paxa killar.

är man omogen om man gör det? vi gör det, det finns ju vissa oskrivna regler om att inte ta någon annans X eller strul för den delen heller..  Men ibland är det svårt det här med paxningen, spc om man bor i kba , där finns det inte så stort utbud.. man skulle ju nästan kunna säga att det inavel.. eller är det fel ord att använda?
så hur många får man paxa egentligen? jag har paxat på tok för många; mina X (oooh no inte alla varsågod att ta för er från första och halva andra ring)  mina mkt bra killkompisar, killarna jag har ett gott öga till..
Det är liksom en oskriven regel att inte röra dessa personer..åå in case det skulle hända så.. tjaaa skulle jag nog säga upp bekantsakpen.. eller nog bara om  X blev rörda.. är det så att man har känslor kvarför de man paxar eller,,, ibland är det svårt att släppa taget.. jag vill ha all uppmärksammhet.. tro inte att jag är ego...
ni vill alla ha den.. bara att erkänna.


dea


Kommentarer
Postat av: Moster Marit

Tur för dig att du inte växte upp i Ludvika..där kan man snacka om begränsat utbud.. (där var det knappt att paxning gällde, då hade det inte blivit några kvar).

Jag har precis kommit hem från Östra. Lille Nils andas nu själv och har varken respirator eller kuvös längre. Han har även fått ta bort massa slangar och är så jättefin. Han låg på mitt bröst 4 timmar idag och sov.
Resten av familjen är i Branäs och åker skidor. De har underbart väder, ett par grader kallt och mycket snö. Abbe protesterade lite innan de skulle åka och ville hellre till badhuset i Lerum(!), men nu verkar det som om han har fattat tjusningen med slalom.
Kram på dig!
/M

2008-03-07 @ 20:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0