5 döda.

15 min härifrån. i hörnet vid military (wendys) , sköts 5 personer till döds av någon galning som sedan döda sig själv. kalla kårar.. det kunde lika väl varit jag som varit där å köpt bakpotatis. det får en att tänka till. jag är glad att jag var hemma idag..

-saker som hänt sen jag kom hit,
-mamma och dotter dödade vid mallet i boca raton.
-galning med avsågat hagel gevär skjuter vilt på motorvägen.
-någon hoppar ur en bil på motorvägen blir överkörd och det öppnas en väska med flera tusentals dollar som blåser ut över motorvägen, alla blir som galna och alla hoppar ur bilarna och jagar pengar.

jag har  tittat på nyheterna 4 gånger sen jag kom hit.. så 3 av 4 gånger har det hänt något.. undra om jag bara har otur att se på nyheterna när det hänt något eller om detta är vardagen..

dea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0