var på middag med clint eastwood igår.

Av de filmer med clint eastwood jag har sett kan jag inte säga att jag är något fan utav honom nä snarare tycker jag han är lite för svårt och fåordig för min smak. Men igår ändrades min uppfattning, han är ju supertrevlig. Så där som jag inte hade tänkt mig, haha och  en jätte vacker dotter hade han med Morgan, såg ut som en liten prinsessa. Men oj vad han har åldrats. Oftast så inser man inte att skådespelare åldrats utan lever sig kvar med deras karaktärer i filmer.

Annat som hände under kvällen var att en apa förföljde mig, julius den där paul frank apan, frågade typ 3359 gånger om jag ville ta kort med honom vilket jag redan hade gjort när jag kom. Var paul frank som sponsrade tillställningen. så självklart paulgoodie bags till besökarna och lika självklart tog jag två, en till Agnes & en till Albin, tyvärr fanns det ingen tröja kvar till Agnes men Abbe får en grön grym tröja, sen var det målarböcker, ficklampor, stickers, å grejs i dem. Tycker alltid att goodiebagsen är roligast ;) Denna gången var de dock rätt barnanpassade. . pic kommer när jag vaknar.

love dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0