strom i florran.

kom på att vi hade strom här idag med.. jätte strom fast bara en timme sen återgick det till den normala, klibbiga hettan.. vi satt ändå inne på books a million då.. eller jag å em iallafallm tyvärr hamna linda mitt iden.. haha. okej man får inte skämta om sånt men det gick ju bra.. hon blev bara blöt, men snäll som jag är tog jag av mig min t-shirt å gav till henne. tur att jag hade snygg bh. ;) titta aftonbladet skriver om det.  då kan det fan inte hända mycke i sverige nu.


/dea


Kommentarer
Postat av: lillebror

händer det någonsin något i sverige.?

2008-02-27 @ 22:08:39
Postat av: dea

nä bara när du får mvg i natur a.. ;)

2008-02-28 @ 01:07:06
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0