steamboat.

det blev steamboat.. sa nu sitter vi har i ett hus mitt ute i snon,, inte vad jag hade raknat med,, tjoohoo.. snowboard tankte jag icke som icke... nu ar man visst tvungen att aka skidor... fan va osugen jag ar nu.. sa less pa skidor sa det ar tokigt.. rattare sagt jag avskyr att aka skidor verkligen avskyr.. kommer inte ihag nar jag gjorde det senast men allt jag vill var att det skulle vara over sa jag kunde gora nagot annat typ dricka choklad.. sa nar vi skulle hyra sa ringer de till mig och sager att jag ska aka skidor.. eller F sa det.. att han ville att jag skulle det.. aa nar jag sager snowboard sager  han.. var det inte du som brot armen forra gangen..aaah jooo men jag tanker val inte gora det varje ar.. ja, isafall star du har utan jobb imorgon a vi har ingen nanny.. hopp dar var det roliga over.. for att vara arlig sa hade det inte gjort nagot om jag brytit armen.. det gor lite ont nagra dagar du kan inte skriva, det behover jag inte, man kan hanga vakor pa gipset, alla hjalper en.. aa det ar anda inte bra for min rygg att ga omkring a bara barnen, som sagt jag kan klara mig med en arm,, det anda som hade varit jobbigt hade val varit att bryta ett ben men det gor man ju faktiskt oftare pa skidor,, aahh imorgon ska jag erbjuda mig passa bebisen hela dagen,,,..
a sen ska jag byta ut min skidor..


sen maste jag ga a kopa en adapter till min data for E packa ner min data sladd utan att ta ur den nodvandiga lilla grejen fran vaggen... :( sa nu har jag ingen data.. sa alla som har fragor om grejor far vanta for jag har som sagt allt pa min data.. sorry.. aa sorry for dalig update pa bloggen.. nina du borde ju iallfall uppdatera eller vad sager ni ska jag dumpa henne ? :P  

ps jag saknar er sa himla mycke, mamma, pappa, fille, marit, agnes, albin, joel, mormor, morfar, farmor, gelan, claudia, nina, lisa, natta, linda, emma, fia, malin, markus, jenny, willhelm (grattis i efterskott)  aa alla ni andra underbara.


massa pussar dea


Kommentarer
Postat av: mammi

Du hinner åka bräda,njut av snön.Hade gärna bytt med dig.Har inte sett en gnutta snö den här vintern och längtar sjukt efter att få åka skidor!!

Såg du att jag skrev att mormor å morfar kommer på natten till den 28/2?
Ring momrmor är du snäll!!
puss mamma

2008-02-19 @ 09:30:03
Postat av: mammi

Steamboat ser ju fantastiskt ut!!.Vilda Western massa snö, hästar och skidåkning.Nu vill jag verkligen byta med dig.;)pusss

2008-02-19 @ 09:40:08
Postat av: Malin

Dea, Skidor är faktiskt helt okej...haha..
Fast du glömde väll berätta för dom att du skada knät året innan med i Norge?

Njuuut av snön och ta massa bilder som du kan skicka till mig sen! Puss

2008-02-19 @ 09:52:27
Postat av: Angelika

Vi saknar dig också. Hoppas du har det bra och att alla är snälla mot dig, för det är du värd. Många kramar från faster och Claudia

2008-02-19 @ 09:52:32
Postat av: Pappa

Hej !

Snö suger !! Tacka vet jag värme. Ska aldrig åka skidor mer i mitt liv å ännu mindre bräda. Vi ska ha de så grymt skönt i Florida. verkar som de finns mer å välja på i lauderdale dom dagarna vi är där.

Pusssss

2008-02-19 @ 11:31:02
Postat av: Dea

haha pappa jag vet du och jag ar lika nar det kommer till skidor men hej snowboard for life daddy :P p mammi, jaja skidor hit a dit.. jag har ju inte anns kommit ut i backen an.. fuck..

a malin for helvete du skulle vara lika deppad som jag om inte annu mer.. men jag ska minsann sta upp for mig imorgon aa beratta efter ett ak.. jag ska aka ett ak att jag holl pa att sla ihjal mig aa att jag ar sa mycke battre pa brada.. jag smider planer.. just nu tycker jag att de ar dumma... mkt dumma. jag kanner mig som 3 som inte far bestamma fuck... aja snalla aa snalla det ar en tolknings fraga.. hmm kanner mig som en trotsigtonaring nu.. claudia dags att skaffa Fb som gelan sa jag kan fa lite kontakt med dig.. snalla beattfa att du gor det ;) love you all

2008-02-20 @ 05:38:39
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0