skiing in steamboat.

japp da var det avklarat 3 timmar max blev det sen hade jag sadan smarta i handleden att det kandes som jag brutit den pa nytt.. sa juast nu sitter jag med isklaff pa och onskar att den ska aterfa sin normala stl inte dubblelt uppsvullen som den ar nu.. aa nej mammi sluta oroa dig jag har inte trillat jag har bara hallt i stavarna och det var visst for mycke anstragning for min lilla, okej giagantiska handled.. ska fota den ser ut exakt som nar jag lag dar ensam pa toppen i norge, med en valdigt svullen arm. ifs ak aldrig till norge, forra aret brot jag armen aa aret innan sabba jag knat och de blev kryckor,.. sa vad kan vi lara oss av detta, jo det har var sista gangen jag akte skidor.

ps sjukt mycke snygga sb killar malin, onska du var har.
 

x dea

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! Saknar dig också! Har skrivit ett mail till dej! Ha det toppen! Ta hand om dig, och handleden =) Kramar Fia

2008-02-21 @ 00:14:47
URL: http://phiiia.webblogg.se
Postat av: mammi

Det är väl inte skidornas fel!!Det är ju när du åker bräda som du gör illa dig hela tiden,inse fakta lilla gumman!
Du får väl ta ett stöd förband på handleden kanske om du måste använda den mycket.
Puss på dig,kram mamma

2008-02-21 @ 09:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0