sitter ju a skriver romaner.

mammi likes, aah tobbe du kan egentligen lika val erkanna att du gillar det med, sluta spela svar, cool eller nu vad du gor ;P blir latt romaner nar jag inte har nagra bilder, nina kor du bilder sa kor jag text.. mycke som hander just nu.. har flygit runt de senaste veckorna,  pebble beach, LA och nu steamboat.. sen kommer vi hem a da blir det roadtrip ner till miami med linda, for att traffa varldens basta mormor a morfar!

planer for resan ar, besoka marcan butiken. ovantat! traffa M och M, tripp till miami ink, ajajaj, hanga pa nikki beach, besoka sawgrass mall, vara allmant lackra, kora nagon cool bil, haha kommer bli volvon som vanligt, vi far pimpa den, inte som nar vi tog escaladen till ikea och linda blev uppraggad av nagon som gilla bilen, nice work linda. da laste jag ute henne sa hon kunde prata ostort, jag ar en bra kompis. :) linda har du nagon mer plan? kanske traffa den dar kompisen med rott har? :P

sen kommer la familia :) aa da blir det bahmas.. aaa tva dagar senare min 20 ars dag 2 april. den som glommer den kan ju rakna med att inte fa nagra fina "dea har kommit hem fran usa presenter." vilket jag borjade kopa nar jag hade varit har en vecka haha.  sa lovers det ar bara att borja planera. aa nina jag raknar med att du kommer komma pa nagot valdigt valdigt bra.

just det nar vi anda ar inne a planerar min framtid sa ser planen for i sommar ut sahar
Sverige tjoohoo
Loppis-coctailparty, lyllos de som blir inbjudna. eller borde vi ha oppen loppis nina?
20 ars fest, maskerad, beer pong, red&blue cups, hello america.
gotland, har tankt sa lange, men varit for lat? vilket jag inte forstar nar jag far overallt annars. jaja
norge? malin dags att planera... god framforhalling ar viktigt.

ahh ar nog lungt med sommar planer.. far ta a bli var forst..

nu ska jag hoppa in i duschen natti natti..

dea


Kommentarer
Postat av: Moster Marit

Hej gumman,
Hela familjen längtar såååå efter dig. A & A vill att du ska hämta dem på dagis (så hoppas att du inte är helt trött på barn när du kommer hem..). Agnes fick ett nytt linne som hon satt på sig idag, det var lite längre och så hade hon tights till. Nu ser jag ut som Andrea, sa hon.
Kommer du förresten ihåg vad du ringde och sa till mig när jag bodde i Santiago, Chile?
"-Om du inte kommer hem snart så får du inte längre vara min moster."
Tur det inte går att välja släkten..
Kram på dig!

2008-02-20 @ 09:51:03
Postat av: Malin

Neej Dea, kanske inte Gotland.. Norge tror jag på. Har funderat mycket på det nu. Hör av mig sen så pratar vi om det! Puss

2008-02-20 @ 17:07:46
Postat av: dea

aahh jag kommer aldrig trottna pa A&A.. bara en viss annan 3 aring..
Agnes kommer bli exakt som mig lyckliga henne ;P haha naa nu kanske jag ska vara tacksam over det.. kommer inte ihag att jag sagt det men verkar ju ratt typiskt mig att saga..

dansar albin fortfarande?

2008-02-20 @ 18:14:34
Postat av: dea

snalla malin bara en vecka.. du vet vad som finns dar ;)

2008-02-20 @ 18:15:46
Postat av: linda

Miami baby!!!! Ska kolla med han med rött hår aka olle. hahah. Ja det var vääääldigt schysst att du låste ute mig när jag finally hittade ett ragg! NOT! hahha. Ja ba ' öppna vafan!!!!!' undra om han fatta vinken. hahaha. ring sen så man får en update btw!

2008-02-20 @ 19:07:06
URL: http://jagheterlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0