shopping på walgreens.

varit hemma hos linda..  skulle ta oss iväg för att äta middag.. kom sådär långt.. typ till walgreens..
där fastnade vi väl en timma typ.. nagelack, smink, läppsyl cocos som vanligt, tofsar, inhaler, godis, halstabletter, tuggimin.. aaa allt du kan hitta där..  sen fick jag presents av linda, :D för hon har varit i sverige som sagt. lyllos henne.. haha. mer dust it, fick av mammi igår med thanks! ett rosa tält, söt thissa, body + candy och lipgloss. :)
får nästan dåligt samvete. det är ju du som fyllt år. hade köpt en svart aa klänning och ett marc jacobs halsband.

ps linda är urläcker i sin nya friss, nu tänker jag lätt kapa håret och bleka det, oj jag får se ut som linda.






dea

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad är dust it?

2008-02-24 @ 13:56:34
Postat av: dea

dust it är världens bästa produkt. är som ett puder man lägger i håret och så får man värsta värsta volymen.. hitta det inte här i usa, vilket fick mig att känna att livet var över :p du måste prova. hihi puss dea

2008-02-24 @ 15:51:44
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Sara

Det låter grymt, men hur funkar det, hur gör man? Och funkar det verkligen eller är det bara en "drömprodukt" :P
Vet du var man kan få tag i det och hur mycket det kostar ungefär?

2008-02-24 @ 21:15:16
Postat av: nina

dust it går att köpa på souk om du bor i stockholm. där finns de att köpa två för 199. :) / nina

2008-02-25 @ 09:04:42
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Sara

Jag bor utanför Göteborg, någonstans där?

2008-02-25 @ 13:16:28
Postat av: dea

kan du bege dig till närmaste bellbox.. finns på vad alums köpcenter, och på freeport.. utanför kba. sen finns det ofta på välsorterade frisörer. hoppas du hittar det kram dea

2008-02-25 @ 16:55:51
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0