Pepperdine university, ca.

japp tillbaka på rummet, kl är halv 2 här och varit och ätit middag hos O. Var hemma i hans nya lägenhet. Super fint med ocean view, :) vi grillade kyckling och åt bröd och guaccamole. yummi. Han med en sväng på stan i santa monica innan han hämta upp mig med, fick köpt den 4 gossip girl boken och en helt underbar klänning med blommor. Ni får se imorgon. Måste ta och lägga mig nu så jag orkar upp imorgon.
Imorgon kväll blir det iallfall utgång i west hollywood.. lite shopping hoppas jag med på fast det lär vi inte hinna blir nog onsdag eller torsdag..  Sen fick jag en pepperdine tröja av O med. Mörkblå med det oranga tycket. Super fin. Äh nu är det inte långt kvar innan jag börjar. haha typ bara ett år..



/ dea


Kommentarer
Postat av: Sara

Börjar var? Ska du tillbaka dit, förresten vad är en pepperdine tröja? Härligt blogg!!

Åhh är gossip girlböckerna bättre att läsa på engelska än svenska tror du? Ha de bra!!

2008-02-12 @ 11:32:19
Postat av: dea

på pepperdine, univeristet här i LA. nu bor jag i florida men La är platsen jag vill bo.
läste första på svenska, tycker faktiskt de är bättre på engelska, då lär man sig alltid nått,, så typiskt mig.. haha tack va kul att du tycker om bloggen

puss pusss

2008-02-12 @ 18:29:12
URL: http://deaochnina.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0