mycket lång lista om dea.

Fick denna listan på mailen, så här får ni reda på en himla mycket onödiga saker om mig, ninisen gör listan du med ;)




Namn: Andréa Radtke
Smeknamn: Dea , surprise!
Födelsedag: 2 april
Hemstad: Göteborg
Ögonfärg: grågröna tror jag.
Hårfärg: ljusbrunt skiftar lite i rött
Stjärntecken: vädur
Skostorlek: 37, 38
Längd: 167 cm.
Syskon: Världens bästa lillebror Philip.
Är dina föräldrar skilda? Nej
Pojkvän: .. ne..
Bästis: Nina, Lisa, Natta, Malin, Fia, Emma, Linda ♥
Skor i dag: svarta tygskor, nya för dagen från urban
Mål för året: Komma till sverige innan Malin student..
Det första du tänker på när du vaknar: vad är kl.
Piercings: hål i öronen
Tatueringar: nej men jag hade tänk mig en när jag drar till miami. soon
Vad vill du bli när du blir gammal?  framgångsrik, lyckligt gift,
Drömjobbet: Stylist
Favoritmat: coconut shrimps eller hamburgare med avokado och cheddar
Sport: ne, men jag gillar quarterbacks ska ni veta!
Glass: cold stones coconut med extra coconut och carmel och sparkle
Godis: så salt och surt det kan bli
Låt: Chris Brown Kiss kiss.
Helgdag: Fredag.
Årstid: höst

Senast du...
Skrattade? för en timme sen när E härmade varje ord jag sa.
Grät?  vet inte
Kollade på film? bio med rb förra veckan,  tror den hette over her dead body.
Drog ett skämt? hmm,, är mest F som skämtar om mig här.
Sjöng en sång? 10 min sen, försöker få M att somna nu.


Just nu...
Vad ser man utanför ditt fönster? beach, santa monica pir, med paris hjul å allt. ni vet den som alltid är med i filmer.
Lyssnar du på musik nu? ja, jack johnson
Vad har du på dig? svarta skor, grå leggins, vitt odd molly linne, mossgrön juicy hoodie

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol? ne, på rehab nu
Rökt? nej
Shoppat? självklart
Bakat?japp, muffins, kladdkaka, mjukpepparkaka, chokladbollar...
Motionerat? nix
Solat? oja varje dag
Pussats med någon?  ja ♥
Pratat i telefonen mera än i 60min? ääh ja.


image44

puss puss dea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0