Min dag i santa monica.

389 olästa mail.vem fan orkar. det är facebooks fel.varför nytt mail för varje grej som händer. är ju absurt.
ligger i sängen.. har haft en jätte mysig dag med mig själv. jag gillar att vara själv. först låg jag och titta bloggar. sen blev det ner till 3th street och sprang i n åköpte ett oar nya svara pilotglasögon samma som de rosa fast minde uppsende väckande.. blev en  sjal med svart med stora fina rosa blommor och fransar, ni får se imorgon,,  sen satte jag mig på starbuck å åt donuts och frack massa varm choklad med grädde å kanske det blev en frappo med.. läste star och gossipgirl. sen skulle jag möta O men på vägen såg jag att nya forever 21 hade öppnat idag.. 4 vångingar med massa nya snygga saker.. gick igenom alla våningar å ska tillbaka imorgon.. hitta dröm kjolen på en docka..fråga efter den å nääde hade visst inte packat upp de än.. bäst för dem att de har gjort det imorgon annars vet jag en docka utan kjol imorgon,, puder rosa fluffig å i tyll.... mmmmm så fin.. men blev en kjol idag med bara en liten en med svart tyll under och glittrande jeans tyg över, ja vet de låter ap fult men ni ska få se vad läckert imorgon.. passar super med min svarta aa body, grå balleinas och botkier väskan.. hello outfit :)

nu ska jag ta å sova men först lite mer teddys.. nytt favvo snack. tur att jag å kidsen har samma smak :D




/ dea

Kommentarer
Postat av: the dog

Du kan facktiskt ställa in vad du vill facebook ska skicka dej mail om. vill du inte ha mail när någon skickar ett meddelande så kryysa bort det

2008-02-17 @ 08:30:02
Postat av: dea

oohh så vart gör jag detta?

2008-02-17 @ 08:35:38
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Fredrik Inredning & Mode

hehe

2008-02-17 @ 09:29:47
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se
Postat av: mammi

Hej Gumman!
Mormor och morfar kommer den 27/2 sent på kvällen så ni får väl träffas den 28/2.Hon hör av sig till dig, lr så får du ringa henne när det passar dig bäst!
puss puss

2008-02-17 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0