Lisa.



Kl ar kvart over tio och jag har ringt och stallt in min date.. haha yes tanker ni.. men bara tills imorgon,, var for trott idag.. det ar anda bara bra att spela svar.. typ,, fast kanske inte nar man bara ska vara har i 3 dagar till jaja...

Ligger i min sang a tanker pa Lisa nu, Lisa ar min och Ninas gemensamma kompis, vad hemskt det lat hon ar mer varan love. Hon ar varldens absolut snallaste manniska. Lisa ar den personen jag skulle vaga lagga mitt liv i hennes hander.. Nina du skulle sakert tappa det.. inget illa menat.. Lisa staller verkligen upp nar det galler, hon kommer a hamtar mig pa de mest jobbiga stallerna, hon later mig prata i timmar om mitt olyckliga karleks liv, hon finns dar hela tiden, jag behover inte vara radd att hon forsvinner for nar jag kommer hem kommer hon finnas dar. Det ar skont att veta det, jag tror att det ar de som kallas granslos karlek, for det finns inget jag inte skulle gor for dig hjartat.

Forsta gangen jag traffa Lisa.
Jag och Malin har jobbat, pa ett brollop, om jag inte minns fel.. aa pa brolliop for man ju dricka hur mycke cider man vill..som sagt. sa vi satter oss pa bussen, jag vet vart jag ska eller,, joey hade nog berattat det, skulle vara en jatte stor fest... han berattar aven att vi ska hoppa av vid mariedal... sakert,.. dar traffar vi pa dem aa borjar varldens langsta gang marsh till Lisa. A dar ar just bara Lisa & Phnullan, japp in gar jag med partyhumoret pa topp. jaa dar sitter de a tittar pa film,,  och undrar nog vem fan jag var.. sen blir det suddigt.. men festen var "nagra" busshallplatser bort, men da var jag redan.. aahh sovande.. nar vi insag det..
Japp fast veckan efter blev jag a Lisa kompisar. Jag hade ju trots allt redan varit hemma hos henne..


Tack for att du ar varldens finaste kompis Lisa.



X dea

Kommentarer
Postat av: nina

tack dea för att du tror att ja skulle tappa de :p haha du är rolig du

2008-02-21 @ 08:18:10
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: dea

haha aaa a du ar javligt skon du nina.. ;D

2008-02-21 @ 16:30:55
URL: http://deaochnina.webblogg.se
Postat av: Lisa

Min ängel va skulle ja göra utan dig!

2008-02-21 @ 22:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0